نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 10 - اختصاصی زومیت

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
عملکرد دوربین پی ۱۰، پرچم‌دار جدید هواوی چگونه است؟
تبلیغات

شرکت هواوی روز گذشته از پرچم‌دارهای جدید خود موسوم به هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس، در جریان رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در شهر بارسلونا در حال برگزاری است، رونمایی کرد. هواوی در گوشی‌های جدید به استراتژی پیشین خود وفادار مانده و آن‌ها را به یک دوربین دوگانه مجهز کرده است. 

دوربین اصلی هواوی پی ۱۰ به دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی (مونوکروم) و ۱۲ مگاپیکسلی (رنگی) با f/2.2 مجهز شده است؛ در‌حالی‌که دوربین نسخه‌ی بزرگتر این گوشی از سنسورهایی مشابه اما با f/1.8، بهره می‌برد. هواوی اعلام کرد که دوربین پی ۱۰ را نیز با همکاری لایکا توسعه داده است؛ این کمپانی نام دوربین گوشی جدید خود را Leica Dual Camera 2.0 عنوان کرد.

کمپانی چینی هواوی مدت‌‌زمان زیادی از رویداد معرفی گوشی‌های جدید خود را صرف تعریف از دوربین آن‌ها کرد و مدعی شد که دوربین هواوی پی ۱۰ عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی ثبت تصاویر در شرایط کم‌نور، از خود به نمایش می‌گذارد و قادر به ثبت تصاویری با جزئیات و وضوح بالا است.

اما دوربین هواوی پی ۱۰ در عمل چگونه است؟ آیا یارای رقابت با رقبای قدرتمند خود را از این حیث دارد؟ نماینده‌های زومیت که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور دارند، تصاویری اختصاصی با گوشی هواوی پی ۱۰ ثبت کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌‌ها را مشاهده کنید.

نمونه تصاویر هواوی پی 10
نمونه تصاویر هواوی پی 10
نمونه تصاویر هواوی پی 10

گالری تصاویر هواوی پی 10:

نمونه تصاویر هواوی پی 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات