زد تی ای از گوشی ارزان قیمت بلید وی 8 مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کرد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
زد‌تی‌ای دو گوشی‌ هوشمند ارزان‌قیمت معرفی کرده است که یکی از این دستگاه‌ها از دوربین دوگانه بهره می‌برد.
تبلیغات

زد‌تی‌ای پس از معرفی گوشی‌ هوشمند گیگابیت در کنگره‌ی جهانی موبایل، از دو گوشی جدید سری محصولات ارزان‌قیمت بلید وی ۸ نیز رونمایی کرد. بلید وی ۸ مینی (Blade V8 Mini) و بلید وی ۸ لایت (Blade V8 Lite) دو گوشی اقتصادی جدید زد‌تی‌ای هستند که از ماه مارس در آسیا و اروپا عرضه خواهند شد. البته هنوز قیمت این دو گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است، اما می‌توان با اطمینان پیش‌بینی کرد که قیمت گوشی‌های جدید کمتر از قیمت ۲۲۹ دلاری گوشی بلید وی ۸ پرو خواهد بود که در CES معرفی شده است.

از دو گوشی‌ اقتصادی جدید زد‌تی‌ای، مدل مینی کمی باکیفیت‌تر به‌نظر می‌رسد. هر دو گوشی یادشده سیستم‌عامل اندروید نوقا را اجرا می‌کنند و از نمایشگر ۵ اینچی اچ‌دی بهره می‌برند. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای هر دو مدل هشت هسته‌‌ای است. مدل مینی از چیپ ساخت کوالکام نیرو می‌گیرد، ولی مدل لایت به چیپ‌ست پردازشی ساخت مدیاتک مجهز شده است. گوشی‌ بلید وی ۸ مینی همچنین از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره می‌برد ولی مدل لایت این محصول یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی اصلی دارد.

zte blade v8 mini

به‌ نظر می‌رسد هر دو گوشی‌ جدید به‌راحتی در دست قرار می‌گیرند. گفته می‌شود زیر نور شدید خورشید، روشنایی کم نمایشگر گوشی‌های جدید سری بلید وی ۸ زد‌تی‌ای احساس خواهد شد. البته بر اساس گفته‌ی نویسنده‌ی وب‌سایت انگجت که با این گوشی‌ها کار کرده است، تصاویر و متون در صفحه‌نمایش این دو محصول به صورت شفاف و با رنگ‌های مناسب به نمایش درمی‌آیند.

شاید تصور بسیاری از افراد تا‌کنون این بوده است که گوشی‌های مجهز به دوربین دوگانه قیمت بالایی دارند، اما این تفکر پس از معرفی گوشی زد‌تی‌ای بلید وی ۸ مینی احتمالا از بین خواهد رفت. نرم‌افزار دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها نیز به رابط کاربری گوشی‌های رده‌بالای زد‌تی‌ای شباهت دارد.

شاید دو گوشی بلید وی ۸ مینی و بلید وی ۸ لایت نسبت به محصولات معرفی شده در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ چندان قابل توجه نباشند؛ اما این دو محصول قیمت بسیار خوبی دارند و علاوه بر این امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. رابط کاربری اندروید در این دو گوشی‌ هوشمند تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است که برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی کاربری اندروید خالص جذابیت خاصی خواهد داشت. در بین محصولاتی که امسال در MWC 2017 معرفی شدند، مطمئنا گوشی‌های هوشمند جدید کمپانی نوکیا مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته‌اند؛ با این وجود هر ساله می‌بینیم که کمپانی‌های مختلف چینی محصولاتی با قیمت مناسب و امکانات جذاب معرفی می‌کنند و بد نیست پیش از انتخاب نگاهی به گوشی‌های این شرکت‌ها نیز داشته باشید.

نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند و ارزان‌قیمت جدید زد‌تی‌ای چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات