فرصت ۲۱ روزه جهت دریافت مدرک MCSE مایکروسافت در آموزشگاه کندو

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
طبق آخرین اخبار از وب‌سایت مایکروسافت و شرکت PEARSON VUE، از 31 مارس 2017 میلادی مهلت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی MCSE 2012 مایکروسافت به پایان خواهد رسید.
تبلیغات

این در حالی است که شرکت مایکروسافت تا پایان مدت مذکور به کلیه افرادی که موفق به دریافت مدرک MCSE 2012 شوند، مدرک  cloud platform & infrastructure را نیز به‌صورت رایگان اعطا می‌کنند.

باتوجه به اینکه پس از سال‌ها، امکان برگزاری تمامی آزمون‌های معتبر بین المللی مایکروسافت و سیسکو و بسیاری دیگر از نام‌های بزرگ IT در کشور فراهم شده و به سبد آزمون‌های بین المللی قابل ارائه در آموزشگاه مهندسی کندو اضافه شده است، گفتگویی با مهندس ناصر وکیلی مدیرعامل آموزشگاه مهندسی کندو داریم:

لطفا موسسه کندو را معرفی کنید و بفرمایید در حال حاضر زمینه‌ی فعالیت موسسه کندو چیست؟

آموزشگاه مهندسی کندو به عنوان بزرگترین و برترین آموزشگاه IT کشور تاکنون 2 بار موفق به کسب جایزه برترین آموزشگاه IT کشور از جشنواره ستاره‌های فناوری ایران شده و هم اکنون نیز با ظرفیت پذیرش بیش از 1200 دانشجو در روز درحال فعالیت است. در سال‌های اخیر نیز با توجه به زمینه فعالیت آموزشگاه مهندسی کندو و نیاز روز افزون جامعه، وارد حوزه برگزاری آزمون‌های بین المللی و بسط و گسترش آن شدیم.

در ابتدا توضیحاتی در خصوص ماهیت و اعتبار آزمون‌ها و مدارک بین المللی مایکروسافت و سیسکو بفرمایید.

شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزاری دنیا در چند دهه‌ی گذشته همواره به‌عنوان پرچمدار کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای رایانه‌ای در دنیا مطرح بوده و محصولات این شرکت نیز در زمینه‌های مختلف نظیر مهندسی شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، پایگاه داده و ... مورد استفاده کلیه کاربران رایانه‌ها بوده است. عمده‌ی اعتبار و شهرت شرکت سیسکو نیز بخاطر تولیدات باکیفیت و نوآورانه‌ی این شرکت در حوزه‌ی سخت افزار و نرم افزار شبکه است که نام این مجموعه را به برند اول در علم شبکه تبدیل کرده است.

امروزه تقریبا تمامی کاربران رایانه در امور شخصی، کاری، تحصیلی و ... حداقل با یکی از محصولات این شرکت‌ها سر و کار دارند. این موضوع شرکت‌ها را برآن داشت تا با تدوین کتب و سرفصل‌های آموزشی، استانداردهای مشخصی را برای فراگیری و طبقه بندی سطح علمی متخصصان علاقه‌مند به محصولات این شرکت‌ها تعیین کنند. این مدارک در حوزه‌ی مایکروسافت با نام‌های مستعار MCT،MCITP ، MCTS ، MCPD ، MCSA ، MCSD ، MCSE ، MOS و MTA و همچنین در حوزه ی سیسکو با عناوین CCNA ، CCNP ، CCIE و ... شناخته می‌شوند که هر یک بیانگر سطح تخصص مشخصی برای دارنده این مدارک است. از سوی دیگر با رشد فزاینده فناوری اطلاعات و ایجاد بازار کار وسیع برای متخصصان آی‌تی در دو دهه‌ی اخیر، وزن اعتبار این مدارک در رزومه متخصصان آی‌تی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

آموزشگاه کندو

در حال حاضر آموزشگاه کندو قابلیت برگزاری چه آزمون‌هایی را دارد؟

خوشبختانه ما امروز قابلیت برگزاری تمامی آزمون‌ها و مباحث آموزشی مایکروسافت (MCSE , MCSA, MCTS)  و همچنین کلیه آزمون‌های سیسکو  (CCNA, CCNP , CCIE)  را در داخل مجموعه کندو داریم. همچنین آزمون‌های لینوکس، VMware و حتی شرایط برگزاری آزمون زبان PTE، معادل مدارک IELTSS و TOEFLL را دارا هستیم که مورد پذیرش خیلی از کشورها است. این آزمون‌ها مباحث برنامه نویسی و دیتا بیس، SQL را نیز شامل می‌شود.

آیا تفاوتی در شکل، محتوا و کیفیت برگزاری آزمون‌ها در داخل کشور و مدارکی که ارائه می‌شود با سایر کشورها وجود دارد؟

هیچ گونه تفاوتی در نحوه برگزاری آزمون‌ها در داخل آموزشگاه کندو با خارج از کشور، از جمله کشورهای همسایه وجود ندارد، در واقع دقیقاً همان اتفاقی که در کشورهای دیگری که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند در اینجا نیز رخ می‌دهد. آزمون‌ها با کیفیت و امنیت استاندارد برگزار می‌‌شود و در نهایت پروفایل فرد در سایت مایکروسافت یا سیسکو مستقیماً به دانشجویان ارائه می‌شود. پس هیچ تفاوتی در نحوه برگزاری این آزمون‌ها در داخل و خارج کشور وجود ندارد. همان‌طور که پیش‌تر نیز عرض کردم از نظر امنیت و شرایط برگزاری هم تفاوتی با تست سنترهای سایر کشورها وجود ندارد، یعنی همان ضرایب امنیتی مانند اسکن کف دست و اثر انگشت، امضاء دیجیتال و ثبت تصویر چهره افراد رعایت می‌شود تا آنجایی که حتی اگر شخص آزمون دهنده بخواهد از کشوری دیگر مدارکی را به پروفایل خود اضافه کند این امکان برایش فراهم باشد.

آموزشگاه کندو

پیشنهاد شما به علاقه‌مندان دریافت این مدارک بین المللی چیست؟

 آموزشگاه کندو به‌عنوان برترین آموزشگاه آی‌تی و همچنین به عنوان بزرگترین مرکز آموزش دوره‌های سیسکو، شبکه و مایکروسافت در کشور، از بدو فعالیت خود باوجود همه‌ی دشواری‌ها و محدودیت‌ها، تمام تلاشش را جهت مهیا کردن امکان برگزاری این آزمون‌ها برای متخصصان و علاقه مندان آی‌تی در داخل کشور فراهم کرده است و امیدواریم همچنان تا پایان مارس 2017 نیز این مهم را به نحو احسن انجام دهیم. چرا که از 31 مارس 2017 میلادی مهلت برگزاری آزمون‌های بین‌المللی MCSE 2012 مایکروسافت به پایان خواهد رسید و متقاضیان نهایتا تا 20 مارس (30 اسفند 95) فرصت خواهند داشت تا نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

در این خصوص دو خبر خوب نیز قابل ذکر است:

اول، شرکت مایکروسافت تا پایان مدت مذکور به کلیه افرادی که موفق به دریافت مدرک MCSE 2012 شوند، مدرک  cloud platform & infrastructure را نیز به‌صورت رایگان اعطا می‌‌کند.

دوم، به منظور حمایت بیشتر از فعالان حوزه‌ی آی‌تی، هزینه ثبت نام آزمون‌های فوق الذکر تا پیش از 20 مارس 2017 با 28 درصد تخفیف انجام می‌پذیرد.

ثبت نام و شرکت در این آزمون‌ها به چه صورت امکان پذیر است؟

متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۳۸۱۲ از تهران و شماره ۰۲۱۶۶۱۷۶۴۱۷ از شهرستان‌ها برای مشاوره و ثبت نام اقدام کنند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی یا آی‌دی تلگرام زیر مراجعه کنند.

@testcenter1

@CANDOkhanbabakhani

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات