اکسپریا XZs سونی معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 820 و ثبت ویدیو با نرخ 960 فریم در ثانیه

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
سونی گوشی اکسپریا ایکس زد اس را به عنوان برادر کوچک‌تر اکسپریا ایکس زد پریمیوم معرفی شد.
تبلیغات

سونی لحظاتی پیش در نمایشگاه MWC 2017 گوشی‌های جدید خود را معرفی کرد. در کنار اکسپریا ایکس زد پریمیوم این گوشی با مشخصاتی نسبتا ضعیف‌تر عرضه خواهد شد. 

اکسپریا ایکس زد اس به همراه اندروید ۷ نوقا، ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه خواهد شد.

در نگاه اول این گوشی شباهت زیادی با گوشی‌های اکسپریا ایکس زد دارد؛ اما رنگ‌های جدیدی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. آبی یخی، نقره‌ای گرن و مشکی این رنگ‌ها هستند.

از لحاظ ابعاد نیز با توجه به حاشیه‌های بسیار کم این گوشی، می‌توان انتظار داشت تا با این گوشی به راحتی با یک دست کار کرد. البته صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی نیز به این موضوع کمک کرده است.

سونی نیز برای این گوشی باتری ۲۹۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است و این باتری باعث شده تا گوشی صخامت ۸.۱ میلی‌متری داشته باشد. گوشی از لحاظ طول ۱۴۶ میلی‌متر و از لحاظ پهنا ۷۲ میلی‌متر است. البته حاشیه‌های نسبتا زیاد بالا و پایین باعث شده تا گوشی اندکی از لحاظ طولی بزرگ‌تر باشد.

پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این گوشی اسنپدراگون ۸۲۰ است که دقیقا مشابه نسل قبل بوده و تغییری نکرده است. با توجه به در نظر گرفته شدن اسنپدراگون ۸۳۵ برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم، انتظار داشتیم برای این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ کنار گذاشته شود.

اما نکته‌ی جالب درباره‌ی این گوشی دوربین آن است. دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی است که توانایی ثبت ویدیو با نرخ فریم ۹۶۰ فریم در ثانیه دارد که بسیار عجیب و جالب است. دوربین سلفی این گوشی نیز مانند گذشته ۱۳ مگاپیکسلی است.

این گوشی با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار از ۱۶ فروردین روانه‌ی بازار خواهد شد.

اکسپریا ایکس زد اس / Xperia XZs
اکسپریا ایکس زد اس / Xperia XZs
اکسپریا ایکس زد اس / Xperia XZs
اکسپریا ایکس زد اس / Xperia XZs
اکسپریا ایکس زد اس / Xperia XZs
اکسپریا ایکس زد اس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات