آلکاتل رسما تبلت جداشونده پلاس 12 مجهز به ویندوز 10 را معرفی کرد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
آلکاتل امروز در کنفرانس خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ از تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ خود با نام پلاس ۱۲ (Plus 12) رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی آلکاتی امروز در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا، از تبلت مجهز به ویندوز ۱۰ جدید خود رونمایی کرد. این محصول امکان اتصال به شبکه‌های LTE دارد و نام آن پلاس ۱۲ است.

محصول مورد بحث نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی دارد و مجهز به یک کیبورد فیزیکی است. امکان جدا کردن خود تبلت از نمایشگر وجود دارد و بدین ترتیب می‌توان از این دستگاه هم به عنوان لپ‌تاپ و هم به عنوان تبلت بهره گرفت. امکان خم شدن نمایشگر از مرز کیبورد نیز وجود دارد که حالتی ایده‌آل برای ارائه‌ی نمونه کار یا تماشای فیلم است.

alcatel 12

ابعاد بخش نمایشگر تبلت جدید آلکاتل ۲۸۴ در ۱۷۵ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن آن ۵۹۹ گرم است. همانطور که اشاره کردیم، نمایشگر این محصول ۱۱.۶ اینچی و رزولوشن آن فول اچ‌دی است. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای تبلت پلاس ۱۲ دو هسته‌ای است که فرکانس کاری هر هسته آن روی ۱.۱ گیگاهرتز تنظیم شده و تا ۲.۳ گیگاهرتز نیز افزایش می‌یابد. این محصول از وای‌فای و شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای پشتیبانی می‌کند و از کیبورد نیز بهره می‌برد. علاوه بر این می‌توان از درگاه میکرو اچ‌دی‌ام‌آی تعبیه‌شده روی آن بهره گرفت. این تبلت از سنسور اثر انگشت به‌منظور استفاده از قابلیت امنیتی ویندوز Hello بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های پلاس ۱۲ می‌توان به بلندگوهای دوگانه آن اشاره کرد. دوربین جلویی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه ۵ مگاپیکسلی است. این تبلت از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ال‌پی‌دی‌دی‌آر ۳ بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. البته می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی، حافظه‌ی داخلی تبلت مورد بحث را ارتقاء داد. باتری در نظر گرفته‌شده برای پلاس ۱۲ ظرفیتی ۶۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و کیبورد این محصول نیز مجهز به یک باتری با ظرفیت ۲۵۸۰ میلی‌آمپر ساعت است.  چیپ‌ست در نظر گرفته‌شده برای تبلت یادشده از نوع اینتل سلرون N3350 و چیپ کیبورد از نوع MDM9207 کوالکام است. سیستم‌عامل این تبلت نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰ است.

آلکاتل با استفاده از جمله‌ی «محل کار متحرک» سعی دارد هدف اصلی ساخت تبلت جدید خود را اعلام کند. این کمپانی مدعی شده که پلاس ۱۲ سبک‌وزن‌ترین دستگاه ۱۲ اینچی بازار است. همانطور که در لیست مشخصات فنی این محصول اشاره کردیم، صفحه‌کلید در نظر نسخه‌ی برای آن، یک باتری اضافه‌ی ۲۵۸۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد تا بتوانید مدت بیشتری از آن استفاده کنید. با مجموع باتری تبلت و باتری کیبورد می‌توانید در حالی که به شبکه‌ی وای‌فای متصل هستید، به مدت ۱۵ ساعت مداوم با این محصول کار کنید. علاوه بر این، بلندگوهای دوگانه‌ی پلاس ۱۲ قدرت زیادی دارند تا بتوان از این دستگاه برای ارائه‌ی نمونه‌کار بهره برد.

نظر شما در مورد تبلت جدید آلکاتل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات