جعبه گشایی رسمی گوشی هواوی پی 10 به تمام قابلیت های جدید این محصول اشاره می کند

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ نیز سرانجام در رویداد مطبوعاتی هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا معرفی شد. حال جعبه‌گشایی رسمی این گوشی هم منتشر شده است که شما را با همه‌ی امکانات جدید این دستگاه آشنا می‌کند.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید ساعاتی قبل گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ رسما معرفی شد. این گوشی‌ از ماه مارس روانه‌ی بازار خواهد شد و ابتدا فقط در یک سری از نواحی جهان عرضه می‌شود. از جمله کشورهایی که هواوی پی ۱۰ در آنجا به فروش نخواهد رسید، می‌توان به آمریکا اشاره کرد. این کمپانی گوشی هواوی پی ۹ را نیز در کشور آمریکا عرضه نکرد و حالا پرچمدار جدید هواوی نیز در آمریکا در دسترس علاقمندان قرار نخواهد داشت. 

اما گوشی‌ هواوی پی ۱۰ باریک امکانات بسیار قابل توجه و طراحی خوبی دارد. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به دوربین دوگانه‌ی بهبودیافته اشاره کرد که با همکاری لایکا تولید شده است. علاوه بر این، پرچمدار جدید هواوی نسبت به آیفون ۷ و گلکسی اس ۷ عمر باتری بهتری ارائه می‌دهد.

حالا هم یک ویدیو از آنباکس رسمی گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایین این مطلب مشاهده کنید. در این ویدیو به امکانات جدید اضافه شده به محصول مورد بحث اشاره‌هایی خواهد شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ضدآب بودن و پشتیبانی از بهترین راه‌های ارتباطی جهان اشاره کرد.

برای درک بهتر قابلیت‌های جدید هواوی بهتر است خودتان نگاهی به این ویدیو داشته باشید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات