قیمت و زمان عرضه گلکسی تب اس 3 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از افشای مشخصات فنی کامل از گلکسی تب اس ۳ سامسونگ که قرار است امشب در جریان MWC 2017 رونمایی شود، حال قیمت و زمان عرضه این تبلت فاش شده است.
تبلیغات

روز گذشته لیستی از مشخصات فنی کامل منتسب به گلکسی تب اس ۳ سامسونگ فاش شد. حال شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با این تبلت هستیم که شامل قیمت و زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند است. گلکسی تب اس ۳ سامسونگ با قابلیت‌هایی نظیر قلم S Pen، کیبورد مغناطیسی جداشدنی و همچنین اندروید ۷ نوقا راهی بازار خواهد شد. ساعاتی پیش، یک خرده فروشی بریتانیایی قیمت این تبلت را فاش کرد که نشان از قیمت بالای ۶۰۰ پوندی تبلت جدید کره‌ای‌ها دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید تبلت خود را طی مراسمی که تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد کرد، رونمایی کند. اطلاعات مربوط به قیمت این تبلت توسط وب‌سایت خرده فروشی John Lewis فاش شده که بزرگ‌ترین خرده فروشی زنجیره‌ای در بریتانیا است و از این‌رو این داده‌ها را باید معتبر خواند. قیمت ۶۰۰ پوندی این محصول بدین معنی است که گلکسی تب اس ۳ به قیمت ۷۵۰ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. البته باید به این نکته اشاره کرد که ۷۵۰ دلار برچسب قیمت نسخه‌ی وای‌فای خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه گلکسی تب اس 3

جان لوئیس اعلام کرده است که این تبلت‌ها تا ۷ آوریل سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. احتمالا ۷ آوریل زمانی است که سامسونگ تبلت جدید خود را در بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

گلکسی تب اس ۳ سامسونگ از مشخصات فنی نظیر نمایشگر ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات