ایسوس از چهار مادربرد با سوکت AM4 برای پردازنده های رایزن رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با ارائه پردازنده‌های رایزن از سوی ای‌ام‌دی، ایسوس چهار مادربرد با سوکت AM4 معرفی کرد که از این پردازنده‌ها پشتیبانی می‌کنند.
تبلیغات

مادربرد پرچم‌دار ایسوس ROG Crosshair VI Hero است. این مادربرد از خنک‌کننده روی مدار تنظیم برق استفاده می‌کند که باعث بهبود اورکلاک در این مادربرد می‌شود.

همچنین فناوری SupremeFX ایسوس برای بهبود صدا در این مادربرد استفاده‌ شده است. ایسوس تصمیم گرفته در ROG Crosshair VI Hero از پورت‌های صفحه‌نمایش استفاده نکند. پورت‌های DisplayPort در مادربردها معمولا استفاده نمی‌شود و ایسوس تصمیم به حذف آن گرفته است، اگرچه سه مدل دیگر از این پورت استفاده می‌کنند.

مدل Prime X370 Pro برای افرادی که به یک مادربرد تمام‌عیار نیاز دارند، ولی قصد ندارند بهترین قابلیت اورکلاک را تجربه کنند، ساخته‌شده است. این مدل از هیت‌سینک کوچک‌تری در قسمت VRM بهره می‌برد و از لوله‌های خنک‌کننده نیز خبری نیست و صدای آن کیفیت کمی دارد. Prime X379 از یک پورت DisplayPort و یک پورت HDMI بهره می‌برد که پورت بهتری برای افرادی است که قصد استفاده از APU بعدی ای‌ام‌دی دارند.

مدل بعدی Prime B350M-Plus است که از چیپ B350 استفاده می‌کند. این مدل نسبت به X370  هیت‌سینک کوچک‌تر، NIC ضعیف‌تر و صدایی با‌ کیفیت کمتر دارد. این مادربرد از قابلیت SLI بهره نمی‌برد و ارتباط بین پردازنده و PCI-E 3.0 به یک کارت PCI-E محدود شده است.

آخرین مادربرد معرفی‌ شده Prime350M-A با اندازه micro-ATX است. البته از نظر فنی امکان اورکلاک وجود دارد، اما روی VRM هیت‌سینک وجود ندارد و اورکلاک این مادربرد نیز بسیار ضعیف است. تمام این مادربردها در حال حاضر به شکل پیش‌فروش قابل‌دسترس هستند.

ASUS AM4 motherboard

قیمت و مشخصات کارت‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات