دانلود کنید: والپیپرهای گوشی ال جی جی 6

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی ال‌جی جی ۶ سرانجام دقایقی پیش رسما معرفی شد. حال می‌توانید تصاویر زمینه‌ی این گوشی را دانلود کنید.
تبلیغات

ال‌جی پس از ماه‌ها شایعه و خبر سرانجام جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود موسوم به ال‌جی جی ۶ را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ به‌طور رسمی معرفی کرد. حالا تصاویر زمینه‌ی استوک این گوشی برای دانلود در دسترس قرار گرفته‌اند. این والپیپرها برای نمایشگر جی ۶ بهینه شده‌اند و به همین دلیل رزولوشن آن‌ها ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این نسبت تصویر امروزه برای اکثر گوشی‌های امروزی در همین حد است. این والپیپرها دقیقا با ابعاد اکثر گوشی‌های هوشمندی که از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می‌برند نیز همخوانی دارند؛ اما در برخی نواحی ممکن است تصویر به‌درستی جای نگیرد. در گالری زیر می‌توانید تصاویر یادشده را مشاهده کنید.

گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این محصول از نظر وضوح تصویر دقیقا شبیه به ال‌جی جی ۵ است که از نمایشگر ۵.۲ اینچی بهره می‌برد. افزون بر این، ال‌جی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ گیگابایت حافظه رم در گوشی جدید خود استفاده کرده است. حافظه‌ی داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که البته یک مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ اما این مدل فقط در برخی از بازارها عرضه خواهد شد. این بار ال‌جی از یک باتری غیرقابل تعویض در گوشی جی ۶ استفاده کرده است اما در عین حال ظرفیت باتری را نسبت به نسل قبل ارتقاء داده است. جی ۶ از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و این در حالی است گه باتری گوشی جی ۵ ظرفیتی ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت. با وجود افزایش سایز باتری، به نظر می‌رسد با هر بار شارژ این دستگاه بتوان تا یک روز با آن کار کرد. البته اگر نیاز به شارژ مجدد این گوشی داشته باشید، می‌توانید روی قابلیت شارژ سریع آن حساب کنید؛ چرا که جی ۶ از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

از آنجا که ال‌جی تا به این لحظه هنوز زمان عرضه‌ی گوشی جی ۶ را اعلام نکرده، شاید آسان‌ترین راه برای داشتن یک نیم‌نگاه به آن، استفاده از والپیپرهای این محصول است. برخی از این تصاویر بسیار زیبا به نظر می‌رسند و اکثرا مینیمال و زنده هستند. در هر صورت شایع شده است که فروش ال‌جی جی ۶ از ماه آینده آغاز خواهد شد؛ اما این موضوع رسما تأیید نشده است و گفته می‌شود که شروع فروش این محصول حداقل در آمریکا چندان دور نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر زمینه‌ی ال‌جی جی ۶ را دانلود کنید. همچنین برای دانلود این والپیپرها از گوگل درایو اینجا کلیک کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات