اولین تصاویر ثبت شده با KEYone بلک بری منتشر شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری در جریان کنفرانس خود طی کنگره‌ی موبایل بارسلونا از گوشی هوشمند اندرویدی جدید خود را با نام KEYone رونمایی کرد که حال شاهد انتشار تصاویر ثبت شده با دوربین آن هستیم.
تبلیغات

بلک‌بری شب گذشته در جریان کنفرانس خود در MWC 2017 از گوشی‌ هوشمند اندروید جدید خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند KEYone نام دارد و از وجود بدنه‌ی آلومینیومی در کنار پوشش پشتی نرم بهره می‌برد که از این‌رو بیش از پیش به سنت‌های طراحی بلک‌بری نزدیک است. این گوشی در واقع توسط TCL، کمپانی چینی مالک آلکاتل طراحی شده است. تی‌سی‌ال در سال ۲۰۱۶ با کنار کشیدن بلک‌بری از تولید گوشی‌ها، امتیاز برند این کمپانی کانادایی را خرید و تاکنون نیز چند گوشی‌ هوشمند با این برند راهی بازار کرده است.

کی‌وان بلک‌بری از وجود یک نمایشگر ۴.۵ اینچی بهره می‌برد که در بالای کیبورد فیزیکی این گوشی با قابلیت لمسی قرار گرفته است. همچنین باید به استفاده از سنسور اثر انگشت روی کلید اسپیس اشاره کرد.

بلک‌بری گوشی هوشمند خود را با برچسب قیمت ۵۰۰ دلاری راهی بازار خواهد کرد. این گوشی را از نظر مشخصات فنی نمی‌توان در میان گوشی‌های پرچمدار قرار داد؛ اما دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این دوربین می‌تواند قابل قبول باشد. بلک‌بری در گوشی هوشمندش از وجود سنسور IMX378 سونی استفاده کرده که در دو گوشی‌ هوشمند سری پیکسل نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در پنل جلویی شاهد استفاده از سنسور ۸ مگاپیکسلی هستیم. همانطور که می‌دانید پیکسل‌های گوگل موفق شدند بالاترین امتیاز را در تست‌های DxOMark کسب کند. پیکسل‌های گوگل در محیط‌های کم نور نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. با توجه به تمام این موارد، انتظار می‌رود کی‌وان نیز عملکرد خوبی در ثبت رنگ‌ها داشته باشد.

در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل شاهد انتشار تصاویر نمونه‌ی ثبت شده با استفاده از این دوربین هستیم. در ادامه می‌توانید تصاویر ثبت شده با استفاده از این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

تصاویر ثبت شده با بلک بری KEYone
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات