آکورا به مالکان NSX اجازه بازدید از مراحل ساخت این خودرو را می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آکورا قصد دارد  مالکان خودروی NSX را به واحد تولید آن در ایالت اوهایو دعوت کند. دارندگان این خودرو می‌توانند مراحل ساخت NSX را مشاهده و رانندگی با آن را نیز تجربه کنند.
تبلیغات

پس از اعلام آکورا مبنی بر ساخت یک فیلم سفارشی برای هرکدام از مالکان NSX، حالا این شرکت قصد دارد برنامه‌ای برای بازدید صاحبان این خودرو از مراحل تولید آن ترتیب دهد.

آکورا NSX

برنامه‌ی آکورا که NSX Insider Experience نام دارد، در کارخانه‌ی این شرکت در ایالت اوهایو برگزار می‌شود. این کارخانه جایی است که در آن روح را به کالبد NSX می‌دمند. این بازدید همچنین شامل دیدار از خط مونتاژ موتور روی NSX در واحد موتور Anna خواهد شد. مالکان در این واحد شاهد چگونگی بالانس پیشرانه‌ی NSX، آزمایش و نصب آن خواهند بود.

آکورا NSX

آکورا در کنار این تجربه‌ی منحصربه‌فرد، به دارندگان این خودرو نیز اجازه‌ی رانندگی با آن را خواهد داد. مالکان NSX در هتل اشرافی Joseph Hotel اقامت  خواهند گزیده همچنین از مراسم سرگرمی و خدمات رستوران این مرکز بهره‌مند خواهند شد.

آکورا NSX

برنامه‌های بازدید از خط تولید NSX در ۶ دسته‌ی مختلف از سفر یک‌روزه تا دو روزه را شامل می‌شود. قیمت این تورها از ۲ هزار و ۷۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات