تصاویر رندر گوشی های سونی اکسپریا مدل 2017 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید سونی اکسپریا، تصاویر رندر جدیدی از این محصولات فاش شد.
تبلیغات

ایوان بلس افشاگر معروف اطلاعات مربوط به لوازم الکترونیکی، توییتی ارسال کرده است که در آن تصاویر رندر گوشی‌های جدید سونی اکسپریا به چشم می‌خورد. این رندرها مربوط به گوشی‌هایی هستند که سونی قصد دارد در مراسم خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا رسما از آن‌ها رونمایی کند. به‌ نظر می‌رسد چهار مدل گوشی جدید از این کمپانی معرفی خواهد شد. اوایل ماه جاری تصاویری از دو گوشی‌ هوشمند ۵.۵ اینچی سری اکسپریا فاش شد و گفته می‌شد این دو دستگاه در MWC 2017 رسما معرفی خواهند شد. یکی از این دو محصول از رزولوشن ۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و مدل دیگر (اکسپریا ایکس زد پریمیوم) دارای وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ است.

در ماه ژانویه نیز صحبت‌هایی در مورد چند محصول میان‌رده از سری اکسپریا به میان آمد. این دستگاه‌های میان‌رده دارای شناسه‌ی مدل G3112 و G3221 هستند و مدل اول از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و مدل دوم از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره خواهد برد؛ دستگاه دوم همچنین مجهز به ۴ گیگابایت رم است و از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بلس این رندرها را برچسب‌گذاری نکرده است ولی بر اساس اطلاعاتی که قبلا از گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم فاش شده، احتمالا تصویر سوم از سمت چپ مربوط به این دستگاه است. علاوه بر این مدل چهارم از سمت چپ احتمالا مدل کامپکت این گوشی‌ هوشمند خواهد بود. تنها یک روز تا مراسم سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل باقی مانده است و مطمئنا به‌زودی اطلاعات کاملی در مورد گوشی‌های جدید این کمپانی به‌ دست خواهیم آورد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات