تصویری از محتویات جعبه موتو جی 5 فاش شد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تصویری که به‌صورت غیررسمی در فضای مجازی منتشر شده است، می‌توان محتویات جعبه گوشی هوشمند موتو جی 5 را مشاهده کرد.
تبلیغات

روز گذشته، موتو جی 5 در لیست بنچمارک GFXBench رؤیت شد که حاوی مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند بود. حال تصاویری در اپلیکیشن OLX یافت شده است که محتویات جعبه موتو جی 5 را نشان می‌دهد.

این اپلیکیشن برای خرید و فروش وسایل کاربران در نظر گرفته شده است. کاربری در این اپلیکیشن، تصویر موتو جی 5 و محتویات جعبه آن را قرار داد که پس از مدتی نیز حذف شدند. با این حال، کاربران زمان کافی در اختیار داشتند تا بتوانند تصاویر را ذخیره کنند و در فضای مجازی قرار دهند.

در تصویر می‌توان جعبه، ضمانت‌نامه، دفترچه راهنما، شارژر، کابل اتصال، هدفون و گوشی هوشمند موتو جی 5 را مشاهده کرد. انتظار می‌رود که دو تلفن هوشمند موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس در کنفرانس خبری موتورولا (۸ اسفند) رونمایی شوند.

موتو جی 5 مجهز به تراشه اسنپدراگون 430 است که روی این تراشه، پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 قرار دارد. این گوشی هوشمند از ۳/۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲/۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت موتو جی 5 کار گذاشته شده است و در جلو، دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی تهیه کنند. باتری این گوشی هوشمند از ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و سیستم‌عامل آن اندروید 7.0 نوقا خواهد بود. در آخر می‌توان به این نکته اشاره کرد که اسکنر اثر انگشت روی دکمه خانه کار گذاشته شده است.

در طرف دیگر، موتو جی 5 پلاس قرار دارد که از نمایشگر ۵.۲ اینچی، تراشه اسنپدراگون 625 و باتری قابل جداسازی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. از هر دو تلفن هوشمند می‌توان در روزهای بارانی استفاده کرد. همان‌طور که ذکر شد این دو گوشی هوشمند در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌شوند.

موتو جی 5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات