لانچر اندرویدی مایکروسافت موسوم به Arrow به زودی یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت به‌زودی یک به‌روزرسانی بزرگ برای لانچر اندرویدی خود یعنی Arrow منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

لانچر Arrow در بین کاربران اندروید محبوبیت بسیار کمی دارد؛ اما مایکروسافت امیدوار است این اپلیکیشن را با انتشار آپدیت‌های منظم و اضافه کردن قابلیت‌ها جدید و اعمال بهبودهای مختلف ارتقاء بخشد.

آخرین به‌روزرسانی بزرگ لانچر Arrow در تابستان سال گذشته منتشر شد؛ اما پس از آن تقریبا هر ماه یک آپدیت جزئی از طریق فروشگاه گوگل‌پلی برای این اپلیکیشن ارائه شده است. افرادی که از لانچر یادشده استفاده می‌کنند، مطمئنا از شنیدن این خبر که مایکروسافت قرار است یک آپدیت بزرگ دیگر برای آن منتشر کند، خوشحال خواهند شد.

هم‌اکنون Arrow Launcher 3.0 از در کانال بتا منتشر شده است و پس از گذراندن دوره‌ی کوتاه انجام تست‌های اولیه، نسخه‌ی عمومی این اپلیکیشن از طریق گوگل‌پلی در دسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت و همه می‌توانند از امکانات و قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

از جمله‌ مهم‌ترین تغییرات این نسخه که مایکروسافت به آن‌ها اشاره کرده است، می‌توان به قابلیت انتخاب اسکرول افقی یا عمودی در صفحه‌ی لیست اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. علاوه بر این یک صفحه‌ی جدید ابزار به لانچر مورد بحث اضافه شده است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند کارت‌های ابزارهای مختلف را به‌عنوان صفحات جداگانه پین یا مطابق سلیقه‌ی خود سفارشی‌سازی کنند.

علاوه بر این، تغییراتی جزئی در بخش پشتیبان‌گیری و بازیابی لانچر Arrow اعمال و تعدادی از باگ‌های نسخه‌ی قبل هم رفع شده است. البته با توجه به لیست تغییرات این نسخه، نمی‌توان این آپدیت جدید را آن‌طور که مایکروسافت آن را بزرگ دانسته، یک به‌‌روزرسانی قابل توجه به‌حساب آورد.

در هر صورت شاید این به‌روزرسانی تغییرات دیگری هم داشته باشد؛ بنابراین باید کمی صبر کنیم تا نسخه‌ی جدید لانچر Arrow به‌صورت عمومی منتشر شود و پس از نصب آن، از وجود امکانات یا تغییرات دیگر آگاه شویم. در گالری زیر می‌توانید تصاویر محیط این اپلیکیشن را مشاهده کنید.

arrow launcher

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات