سامسونگ در سال ۲۰۱۶ نسبت به شرکت های دیگر تعداد بیشتری گوشی معرفی کرده است

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
در سال ۲۰۱۶ کمپانی سامسونگ تعداد بیشتری گوشی معرفی کرده است.
تبلیغات

در سال‌های اخیر، گزارش‌های مختلفی از اینکه شرکت‌های چینی تولیدکننده‌ی گوشی در حال رشد هستند، منتشر می‌شود. اما جالب است بدانید شرکتی که در سال ۲۰۱۶ تعداد بیشتری گوشی جدید به بازار معرفی کرده، یک کمپانی چینی نیست. این عنوان در واقع به غول فناوری کره‌ای یعنی سامسونگ تعلق گرفته است.

بر اساس گزارشی از بیزنس‌اینسایدر، اگرچه وقتی صحبت در مورد سهم شرکت‌های مختلف از بازار گوشی‌ها به میان می‌آید، دو کمپانی اپل و سامسونگ شانه به شانه‌ی یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما در واقع تعداد گوشی‌های معرفی‌شده توسط طرف کره‌ای بسیار بیشتر از تعداد محصولات معرفی شده توسط اپل است. تعداد گوشی‌های جدید سامسونگ حتی از تعداد گوشی‌های معرفی‌شده توسط شرکت‌های چینی چون شیائومی، اوپو و ویوو نیز بیشتر است. همانطور که می‌دانید این سه شرکت چینی هم اکنون در کشور خود با سرعت زیادی در حال رشد هستند.

نکته‌ی جالب این است که در آمار ارائه‌شده در تصویر بالا، گوشی‌هایی که تحت قرارداد اپراتورهای مختلف از جمله T-Moblil‌‌e، At&T، ورایزن و اسپرینت عرضه شده‌اند، به حساب نیامده‌ است. حالا می‌توان به این نکته پی برد که معرفی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ تا چه میزان برای سامسونگ حیاتی است؛ چراکه این شرکت پس از مشکلات بسیاری که با گلکسی نوت ۷ داشت، در صدد جبران ضررهای وارده خواهد بود. همچنین، احتمالا معرفی گوشی‌های مختلف توسط سامسونگ به‌منظور مقابله با جاذبه‌ی اپل در صنعت موبایل است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات