لیست امکانات گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 فاش شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات مدل جدید گوشی محبوب نوکیا ۳۳۱۰ توسط ایوان بلس فاش شد.
تبلیغات

گوشی‌ افسانه‌ای و غیر قابل تخریب نوکیا ۳۳۱۰ این روزها مجددا اهمیت زیادی در میان بسیاری از افراد یافته است. کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال که اکنون مالک نوکیای جدید است، برخی مدیران رده‌بالای این برند را نیز در اختیار دارد. حال انتظار می‌رود این کمپانی به‌زودی مدل جدید یکی از محبوب‌ترین و خاطره‌انگیزترین گوشی‌های موبایل تاریخ را در چین معرفی کند.

اگر انتظار دارید مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ با یک دوربین قابل توجه و امکانات زیاد معرفی شود، باید به‌طور کامل این محصول را فراموش کنید. اکنون اطلاعات جدیدی در مورد مدل ۲۰۱۷ این گوشی توسط ایوان بلس (Evleaks) فاش شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بلس سابقه‌ی بسیار خوبی در لو دادن اطلاعات محصولات مختلف دارد.

بنا به اعلام بلس، مدل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ رابط کاربری قدیمی سری ۳۰ را اجرا می‌کند. البته نمایشگر این محصول رنگی خواهد بود.

مدل ۲۰۱۷ نوکیا ۳۳۱۰ همچنین در رنگ‌های مختلفی به فروش خواهد رسید. علاوه بر این کاربران می‌توانند قاب جلویی این دستگاه را بنا به سلیقه‌ی خود تعویض کنند.

برای اینکه دید بهتری نسبت به نوکیا ۳۳۱۰ جدید داشته باشید، می‌توان گفت که این محصول در واقع ترکیبی از نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی و گوشی نوکیا ۱۵۰ است که اواخر سال قبل معرفی شد.

بر خلاف گوشی‌های مدرن امروزی که عمر باتری آن‌ها بر حسب ساعت مشخص می‌شود، گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید، مطمئنا با هر بار شارژ می‌تواند تا چند روز کار کند. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قابلیت‌های ویژه‌ی این محصول در دسترس قرار نگرفته؛ اما همه می‌دانیم که یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، مقاومت بسیار بالای آن است.

در ادامه، توییت ارسال‌شده توسط ایوان بلس را مشاهده می‌کنید.

برخی از ویژگی‌های گوشی نوکیا ۳۳۱۰ جدید:اجرای رابط کاربری سری ۳۰ با نمایشگر رنگیعرضه در رنگ‌های متنوع، قابل تعویض بودن قاب جلویی فکر کنید که نوکیا ۳۳۱۰ قدیمی و نوکیا ۱۵۰ جدید با یکدیگر ترکیب شده‌اند.— Evan Blass (@evleaks) February 24, 2017

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات