گوگل از مشکل بلوتوث گوشی پیکسل آگاه است و به زودی آن را رفع خواهد کرد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا گزارش‌هایی در مورد مشکل بلوتوث گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شده بود. حالا گوگل این مشکل را شناسایی کرده است و آن را به‌زودی رفع می‌کند.
تبلیغات

پس از اینکه گوگل به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال منتشر کرد، برخی از دارندگان این دو گوشی گزارشاتی در مورد عدم کارکرد صحیح بلوتوث منتشر کردند که بر اساس این گزارش‌ها، بلوتوث دستگاه به‌طور اتفاقی غیرفعال شده است. در آپدیت امنیتی فوریه، مورد دیگری که مربوط به پخش صدای گوشی‌ها پیکسل گوگل بود، رفع شده اما ظاهرا این مشکل جدید یک باگ مجزا است.

بر اساس گزارش‌هایی که تعدادی از کاربران در انجمن کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر کرده‌اند، پس از نصب به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه، اتصال بلوتوث دستگاه آن‌ها به‌صورت اتفاقی به حالت غیر فعال سوئیچ می‌کند و سپس یک نوتیفیکیشن با آیکون خاکستری در نمایشگر گوشی نمایان می‌شود. کاربران همچنین گزارش داده‌اند که برخی مواقع پس از ری‌بوت کردن گوشی، اتصال بلوتوث غیرفعال می‌شود و آن‌ها نمی‌توانند از طریق بخش نوتیفیکیشن‌ها مجددا آن را فعال کنند و در نتیجه باید به بخش تنظیمات دستگاه مراجعه و از آن قسمت اقدام به فعال کردن بلوتوث کنند.

مشکل بلوتوث گوشی پیکسل گوگل

گوگل حالا این مشکل را کشف و اعلام کرده که تیم پشتیبانی پیکسل راه‌حلی برای رفع آن در نظر گرفته است. البته هنوز مشخص نیست که آپدیت مورد نظر برای رفع این باگ دقیقا چه زمانی منتشر خواهد شد، اما با این حال انتظار می‌رود گوگل به‌زودی یک به‌روزرسانی OTA برای حل این مشکل منتشر کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات