سامسونگ رسما اپلیکیشن Secure Folder را برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر کرد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ اپلیکیشن Secure Folder را برای دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج منتشر کرد.
تبلیغات

پس از فاش شدن فایل APK اپلیکیشن برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، حالا سامسونگ این اپلیکیشن را به‌طور رسمی از طریق فروشگاه گوگل‌پلی برای دو دستگاه یادشده منتشر کرده است. لازم به ذکر است فقط کاربرانی قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستند که گلکسی اس ۷ و یا گلکسی اس ۷ اج خود را به اندروید ۷.۰ نوقا به‌روزرسانی کرده باشند؛ البته سامسونگ گفته است که به‌زودی گوشی‌های بیشتری از اپ مورد بحث پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گوشی هوشمند گلکسی A مدل ۲۰۱۷ از قبل از Secure Folder پشتیبانی می‌کند و بنابراین در آینده‌ای نزدیک گوشی‌هایی چون گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ نیز پس از به‌روزرسانی به اندروید ۷.۰ نوقا، از اپلیکیشن یادشده پشتیبانی خواهند کرد.

اگر با Secure Folder آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم که این اپلیکیشن اساسا نسخه‌ای از ناکس (KNOX) سامسونگ است که رابط کاربرپسندتری دارد. Secure Folder یک قابلیت امنیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد برای هر یک از اپلیکیشن‌ها و داده‌های مهم خود فضای امن مجزا ایجاد کند. تمامی کارهایی که شما با اپلیکیشن‌ها انجام می‌دهید، داده‌هایی که ذخیره می‌کنید، تصاویری که با دوربین ثبت می‌کنید و مواردی از این قبیل، فقط توسط شما در دسترس خواهند بود و این یعنی افراد دیگر قادر به مشاهده‌ی اطلاعات شخصی شما نخواهند بود. Secure Folder برای هر اپلیکیشن یک بخش مجزا ایجاد می‌کند؛ به‌عنوان مثال شما می‌توانید در یک دستگاه به‌طور هم‌زمان دو حساب کاربری مجزا در واتساپ و سایر اپلیکیشن‌هایی داشته باشید که اجازه استفاده از دو حساب کاربری در یک گوشی نمی‌دهند.

هم‌اکنون اگر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ خود را به اندروید ۷.۰ نوقا به‌روزرسانی کرده‌اید، می‌توانید اپلیکیشن Secure Folder را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی و یا مخزن فایل‌های APK سم‌موبایل دانلود کنید. البته باید توجه داشت که این اپلیکیشن در حال حاضر در تمام مناطق جهان در دسترس نیست و طی روزهای آینده به‌مرور در همه‌ی کشورها منتشر خواهد شد؛ بنابراین اگر موفق به دانلود این اپ نشدید، جای نگرانی نیست، چراکه به‌زودی می‌توانید از آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات