تصاویر هواوی واچ 2 پیش از معرفی رسمی فاش شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی‌که تنها چند روز تا شروع کنگره‌ی جهانی موبایل امسال و معرفی هواوی واچ 2 باقی مانده، برخی از مشخصات این ساعت هوشمند فاش شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال محصولات مختلفی را در طی کنفرانس مطبوعاتی خود معرفی خواهد کرد. از جمله‌ مهم‌ترین محصولات این شرکت که در رویداد مورد اشاره معرفی خواهد شد، می‌توان به گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس اشاره کرد. این کمپانی در MWC 2017 همچنین از ساعت‌های هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ور ۲.۰ رونمایی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که فاش‌کننده‌ی معروف ایوان بلس از طریق وب‌سایت venturebeat منتشرکرده است، ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ از طرحی ورزشی بهره خواهد برد. تصاویر ارائه‌شده توسط بلس نیز این موضوع را تأیید می‌کنند. علاوه بر این با توجه به تصاویر یادشده، ظاهرا هواوی از بندهای لاستیکی برای ساعت مورد بحث بهره گرفته است. هواوی واچ ۲ در سه رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد و با توجه به محتوای نمونه‌ای که روی نمایشگر این محصول نمایش یافته، ظاهرا تمرکز اصلی آن بر ردیابی فعالیت‌های ورزشی است.

مدل اولیه‌ی هواوی واچ از طراحی مرسوم این نوع گجت‌ها بهره می‌برد؛ به همین دلیل مشخص نیست که آیا هواوی امسال فقط مدل ورزشی این محصول را معرفی خواهد کرد یا یک مدل دیگر با طراحی معمولی هم ارائه خواهد داد. بلس می‌گوید کدنام ساعت‌ هوشمند جدید هواوی Leo است. در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه به بازار نیز تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده؛ اما به‌احتمال زیاد هواوی در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا، اطلاعاتی در این زمینه ارائه خواهد داد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید فاش شده از این محصول را مشاهده کنید.

huawei watch 2
huawei watch 2

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات