تیزر جدید گوشی ال جی جی 6 به ضدآب بودن این محصول اشاره دارد

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی از گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 6 منتشر شده است که به ضدآب بودن این محصول اشاره دارد.
تبلیغات

امروز جدیدترین تیزر ویدیویی گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ در یوتیوب منتشر شد که بر ضدآب بودن طراحی در نظر گرفته‌شده برای این دستگاه تمرکز دارد. البته این ویدیو ۱۱ ثانیه‌ای اطلاعات چندانی از گوشی یادشده فاش نمی‌کند؛ اما در توضیحات ارائه‌شده به عبارت فرو رفتن در آب با ال‌جی جی ۶ اشاره شده است. این موضوع بار دیگر به ما یادآور می‌شود که جدیدترین و بهترین گوشی هوشمند این شرکت با خیس شدن توسط آب هیچ مشکلی ندارد و به‌خوبی کار می‌کند. این غول کره‌ای تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی قبلا با روش‌های مختلفی تأیید کرده است که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ طراحی ضدآب خواهد داشت؛ به‌عنوان مثال این شرکت به‌تازگی وب‌سایت جدیدی راه‌اندازی کرد و در آن به معرفی گوشی مورد انتظار جی ۶ پرداخته است. در کنار ویژگی مورد بحث، ال‌جی اشاراتی به قابلیت‌های دیگر پرچم‌دار بعدی خود کرده که از جمله این امکانات می‌توان به بدنه‌ی تمام فلزی، سنسور اثرانگشت سریع و دوربین دوگانه با زاویه دید عریض اشاره کرد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشد. بر اساس گزارش‌ها، گوشی یادشده از نمایشگری ۵.۷ اینچی با کیفیت کیو اچ‌دی‌پلاس بهره خواهد برد. نسب تصویری این صفحه‌نمایش ۱۸ به ۹ است. همچنین بر اساس تصاویر فاش شده از ال‌جی جی ۶، این محصول علاوه بر ضدآب بودن از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد. ال‌جی پرچم‌دار جدید خود را با اندروید نوقا عرضه خواهد کرد و رابط کاربری انحصاری این کمپانی موسوم به یو‌ایکس ۶.۰ نیز روی سیستم‌عامل مورد اشاره اعمال خواهد شد. افزون بر این، انتظار می‌‌رفت گوشی جی ۶ نقش یک پلتفرم را برای سرویس پرداخت ال‌جی ایفا کند؛ اما در گزارش‌های اخیر منابع کره‌ی جنوبی، به این نکته اشاره شده است که این اتفاق رخ نخواهد داد و حتی امکان دارد این شرکت به‌طور کامل کار توسعه سرویس پرداخت خود را متوقف کند.

پیش از این ال‌جی اعلام کرده بود که ۲۶ فوریه (۸ اسفند) یعنی یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسالِ بارسلونا، رسما از گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ رونمایی خواهد کرد. در هر صورت با توجه به شیوه‌ای که بازاریابان شرکت مورد بحث برای معرفی پرچم‌دار بعدی این کمپانی در پیش گرفته‌اند و با انتشار تیزرهای جدید، پیش از معرفی رسمی جی ۶، اطلاعات بیشتری از این دستگاه فاش شده‌ است. تنها موردی که باقی می‌ماند، این است که گوشی هوشمند مورد اشاره در عمل چگونه ظاهر خواهد شد و نسبت به نسل قبلی‌اش چه پیشرفت‌هایی به خود دیده است. باید این مورد را در نظر داشته باشیم که پرچم‌دار جدید ال‌جی برخلاف گوشی جی ۵ از طراحی ماژولار بهره نخواهد برد. همچنین گفته می‌شود این محصول نسبت به نسل قبل خود زودتر به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات