تصویر جدید دکمه های ناوبری دیجیتال گلکسی اس 8 را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
عکس جدیدی از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است که دکمه‌های ناوبری دیجیتال این دستگاه را نشان می‌دهد.
تبلیغات

پیش از این با فاش شدن تصویری از اپلیکیشن منتشرنشده‌ی Secure Folder که برای گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به‌روز شده به اندروید نوقا در نظر گرفته شده است، بخشی از طراحی گلکسی اس ۸ را مشاهده کردیم. سامسونگ اعلام کرده است که برای اولین بار تصمیم گرفته دکمه‌های فیزیکی ناوبری را از گوشی‌های سری گلکسی خود حذف کند و این تغییر از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس آغاز خواهد شد. امروز یک عکس جدید که احتمالا متعلق به گلکسی اس ۸ است، در اینترنت منتشر شده که دکمه‌های دیجیتال این گوشی را نشان می‌دهد.

به لطف این عکس جدید، حالا می‌دانیم طراحی دکمه‌های ناوبری گوشی‌ گلکسی اس ۸ چگونه خواهد بود. ظاهرا یک ناحیه‌ی مخصوص در زیر صفحه‌نمایش دستگاه برای دکمه‌های دیجیتال ناوبری این دستگاه در نظر گرفته شده و طراحی این بخش با طراحی دکمه‌های ناوبری در نسخه‌ی خالص اندروید متفاوت است. دکمه‌ی بازگشت در سمت راست قرار داده شده و این طرح‌بندی برعکس طرحی است که گوگل به‌صورت‌ پیش‌فرض برای سیستم‌عامل موبایلی خود در نظر گرفته و با توجه به همین موضوع، افرادی که مدت‌ها از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ استفاده می‌کنند، راحت‌تر به محل قرارگیری دکمه‌های ناوبری دیجیتال گلکسی اس ۸ عادت خواهند کرد.

البته تصویر جدید الزاما شکل نهایی دکمه‌های ناوبری پرچم‌دار بعدی سامسونگ را نشان نمی‌دهد و طرح نهایی این بخش همچنان مشخص نیست. انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۲۹ مارس به‌طور رسمی گوشی‌ گلکسی اس ۸ را معرفی کند. فروش این محصول از ماه آوریل سال جاری آغاز خواهد شد. هر دو مدل گوشی‌ مورد بحث مجهز به نمایشگر خمیده از نوع سوپر امولد خواهند بود. از دیگر مشخصات گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس می‌توان به دکمه‌های ناوبری دیجیتال، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و درگاه یواس‌بی نوع سی اشاره کرد. در زیر می‌توانید تصویر جدید گلکسی اس ۸ را به همراه دکمه‌های ناوبری دیجیتال این گوشی‌ مشاهده کنید.

galaxy s8
گلکسی اس 8
گلکسی اس 8
گلکسی اس 8

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا استفاده از دکمه‌های ناوبری دیجیتال مورد قبول کاربران قرار خواهد گرفت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات