دکمه رفرش احتمالاً در آینده نزدیک به پلی استور اضافه خواهد شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌تازگی خبری منتشر شده است که اعلام می‌دارد فروشگاه گوگل‌پلی در آینده‌ای نزدیک احتمالا به یک دکمه‌ی رفرش برای بخش آپدیت‌ها مجهز خواهد شد.
تبلیغات

اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید به‌روزرسانی‌های ارائه‌شده برای اپلیکیشن‌ها را سریعا دریافت کنید، گوگل احتمالاً یک قابلیت جذاب برای شما در نظر گرفته است. این ویژگی در واقع اضافه شدن یک دکمه رفرش اختصاصی برای اطلاع از آپدیت‌ اپلیکیشن‌ها است.

اگر دریافت پیام‌های اطلاع‌رسانی برای آگاهی از منتشر شدن آپدیت‌های جدید اپلیکیشن‌ها برای شما کافی نیست، بد نیست بدانید احتمالاً به‌زودی یک دکمه برای بررسی دستی به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها به فروشگاه گوگل‌پلی اضافه خواهد شد. این ویژگی به‌نوعی تکمیل‌کننده‌ی قسمت «اپلیکیشن‌ها و بازی‌های من» در فروشگاه گوگل‌پلی خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، در این قسمت لیست آپدیت‌های در دسترس برای اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی دستگاه قابل مشاهده است. با اضافه شدن دکمه‌ی رفرش بدون نیاز به باز و بسته کردن فروشگاه گوگل‌پلی، می‌توانید از آپدیت‌های ارائه‌شده برای اپلیکیشن‌ها مطلع شوید. 

در حال حاضر این ویژگی در حالت آزمایشی است و به‌صورت عمومی در دسترس همه قرار ندارد؛ اما احتمالاً در طی یک یا دو ماه آینده برای همه کاربران ارائه خواهد شد. در کنار این به‌روزرسانی، یک سری تغییرات جدید در رابط کاربری گوگل‌پلی اعمال خواهد شد که از جمله این تغییرات می‌توان به امکان مشاهده‌ی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بر اساس نام، سایز، جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و آخرین استفاده اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات