اکسپریا زد 5 پریمیوم سونی مدل 2017 در MWC 2017 رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعات جدید، سونی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی هوشمند اکسپریا زد 5 پریمیوم مدل 2017 رونمایی کند.
تبلیغات

سونی تأیید کرده است که در نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس خبری برگزار می‌کند و جدیدترین نوآوری‌ها و محصولاتش را به نمایش می‌گذارد. طبق شایعات قبلی، انتظار می‌رود کمپانی ژاپنی در این کنفرانس خبری از یک گوشی هوشمند پرچم‌دار رونمایی کند.

یکی از افشاگران مدعی شده است که سونی روی یک پرچم‌دار پریمیوم کار می‌کند و قصد دارد آن را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند. Ricciolo یکی از افشاگران است که قبل از معرفی محصولات، اطلاعاتی در مورد آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. حال وی در مورد محصولی که سونی قصد معرفی آن را دارد، می‌گوید این گوشی هوشمند یک پرچم‌دار پریمیوم خواهد بود و با استفاده از هشتگ‌هایی مانند اکسپریا، سونی و زد 5 پریمیوم، اشاره کرده است که مدل 2017 اکسپریا زد 5 پریمیوم عرضه خواهد شد.

Ricciolo مدعی است اکسپریا زد 5 پریمیوم مدل 2017 در حضور عموم رونمایی نمی‌شود و احتمالا سونی از محصول جدید خود در جمع رسانه‌ها و سرمایه‌گذاران رونمایی خواهد کرد.

ماه گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سونی قصد دارد از ۵ گوشی هوشمند رونمایی کند که یکی از آن‌ها با نام یوشینو شناخته می‌شود و از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل استفاده کند. جالب است بدانید اکسپریا زد 5 پریمیوم که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد نیز دارای مشخصات مشابهی با محصول معرفی نشده سونی بود.

یوشینو قرار است از تراشه اسنپدراگون 835 و ۴ تا ۶ گیگابایت حافظه رم LPPDD4 استفاده کند. سونی برای اینکه محصول جدیدش را با بهترین دوربین به بازار ارائه دهد، از سنسور IMX400 در اکسپریا زد 5 پریمیوم مدل 2017 استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپدراگون 835 موجود را برای گلکسی اس 8 ذخیره کرده است و همین امر نیز باعث شده کمپانی‌های دیگر برای اینکه عرضه محصولاتشان با تأخیر مواجه نشود، از تراشه دیگری استفاده کنند یا صبر کنند تا بتوانند از اسنپدراگون 835 در گوشی هوشمند خود استفاده کنند. با این حساب می‌توان انتظار داشت سونی پشت درهای بسته از اکسپریا زد 5 پریمیوم مدل 2017 رونمایی و آن را برای عرضه در اواخر سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار آماده کند.

سونی MWC 2017

در آخر می‌توان گفت در کنار این تلفن هوشمند، سونی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2017 از چهار گوشی هوشمند میان‌رده نیز رونمایی کند که در حال حاضر با نام‌های BlancBright، Keyaki، Hinoki و Mineo شناخته می‌شوند. کنفرانس خبری سونی در ۹ اسفند، ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات