ال جی واچ اسپورت با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعات جدیدی از ال‌جی واچ اسپورت منتشر شده است که نه‌تنها به قیمت این محصول اشاره می‌کند؛ بلکه وجود چیپ ان‌اف‌سی و قابلیت‌هایی مانند جی‌پی‌اس و LTE تأیید می‌شود.
تبلیغات

اطلاعات زیادی از ساعت هوشمند ال‌جی واچ استایل در اختیار داریم. این ساعت هوشمند، یکی از دو محصولی است که ال‌جی قصد دارد برای گوگل و سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 تولید و به بازار عرضه کند.

دومین ساعت هوشمند که ال‌جی وظیفه ساخت آن را به عهده گرفته است، ال‌جی واچ اسپورت نام دارد که ظاهرا یک ساعت پرچم‌دار به شمار می‌رود و اطلاعات جدیدی از آن فاش شده است.

ال‌جی واچ اسپورت قرار است با قیمت ۳۴۹ دلار روانه بازار شود، بنابراین ۱۰۰ دلار از ال‌جی واچ استایل گران‌تر خواهد بود. در واچ اسپورت از چیپ ان‌اف‌سی نیز برای پشتیبانی از قابلیت اندروید پی استفاده شده است و می‌توان از جی‌پی‌اس و LTE نیز بهره برد. در کنار این قابلیت‌ها، واچ اسپورت نسبت به واچ استایل از دکمه‌های بیشتری برخوردار است و نمایشگر آن رزولوشن بالاتری دارد.

در نهایت می‌توان به سخت‌افزار ال‌جی واچ اسپورت اشاره کرد که نسبت به واچ استایل از برتری‌های محسوسی بهره می‌برد. شاید قیمت این ساعت هوشمند کمی بالا باشد؛ اما باید گفت قابلیت‌هایی مانند جی‌پی‌اس و ارتباطات LTE می‌توانند بسیار کارآمد باشند. پشتیبانی از اندروید پی نیز ال‌جی واچ اسپورت را اولین ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور می‌سازد که از چنین قابلیتی بهره می‌برد و می‌توان با استفاده از آن اقدام به پرداخت صورت حساب‌ کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات