ایرتویا دزدیده‌ شدن سردنده‌ لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران را تکذیب کرد

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایرتویا شایعه‌ی دزدیده‌ شدن سردنده‌ی خودروی لکسوس در نمایشگاه خودرو تهران را با انتشار اطلاعیه‌ای تکذیب کرد.
تبلیغات

نمایشگاه خودرو تهران در حالی دیروز به پایان رسید که شایعه‌‌ای در مورد غرفه‌ی تویوتا از روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخید؛ شایعه‌ای که بعد از زمان قطع‌ شدن برق مجموعه‌ی نمایشگاه شهر آفتاب در شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان آغاز شده بود.

شایعه‌ای با عنوان «سرقت سردنده‌ی خودروی لکسوس NX 200t در نمایشگاه خودرو تهران» روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید تا در برخی از کانال‌های به‌اصطلاح خبری نیز منتشر و سبب تفریح سودجویان شد.

سر دنده لکسوس نمایشگاه خودرو

برخی از سودجویان حتی عکس جعلی آگهی فروش سردنده‌ی خودروی لکسوس را در کانال‌های خبری تلگرام و برخی از صفحات اینستاگرام منتشر کردند.

سر دنده لکسوس نمایشگاه خودرو

پس از شایع ‌شدن این موضوع و درخواست برخی از کاربران، این موضوع توسط زومیت از مسئولان شرکت ایرتویا پیگیری شد. مسئولان این شرکت نیز با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعه مذکور را به‌صورت رسمی تکذیب کردند.

سر دنده لکسوس نمایشگاه خودرو

متن اطلاعیه‌ی شرکت ایرتویا به شرح زیر است:

در ارتباط با شایعه‌ی به سرقت‌رفتن سردنده‌ی خودروی لکسوس NX از غرفه ایرتویا در نمایشگاه بین المللی خودروی تهران، شرکت ایرتویا ضمن ابراز تاسف در ارتباط با انتشار این‌گونه شایعات که جز زیر سوال‌بردن فرهنگ والای ایرانی چیزی در پی ندارد، این خبر را تکذیب می نماید.قطعه‌ی مربوطه به سرقت نرفته و در جای خود نصب شد.شرکت ایرتویا ضمن عرض تشکر از حضور گرم و پر شور بازدیدکنندگان شریف ایرانی، به خود می بالد که با استقبال شگفت‌انگیز علاقه‌مندان تویوتا و لکسوس، پربازدیدترین غرفه در این نمایشگاه بوده است.همچنین علاقه‌مندان می‌توانند اخبار موثق در ارتباط با شرکت ایرتویا را از کانال رسمی این شرکت دنبال نمایند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات