مشخصات و تصاویر گوشی آنر 8 لایت با رم 4 گیگابایتی در TENAA رؤیت شد

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات آنر ۸ لایت امروز در سایت رگلاتوری چین رؤیت شد. این گوشی برخلاف شایعات قبلی، به‌جای ۳ گیگابایت از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برند آنر که متعلق به کمپانی هواوی است، سه‌شنبه ۳ اسفند آنر وی ۹ و آنر ۸ لایت را به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد. آنر ۸ لایت نسخه‌ی ضعیف‌تر آنر 8 است که سال گذشته عرضه شد. نسخه‌ی آبی‌رنگ گوشی آنر ۸ لایت که در سایت TENAA مشاهده شده، موفق به دریافت گواهینامه رگلاتوری چین شده است. در واقع دو نمونه از این گوشی به TENAA ارائه شده است، نمونه‌ی آبی‌رنگ با شماره مدل WAS-AL00 که از تمام شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند و نمونه نقره‌ای‌رنگ با شماره مدل WAS-TL00 که فقط با اپراتور China Mobile کار می‌کند. 

honor 8 lite

گوشی آنر ۸ لایت مجهز به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی به ابعاد ۵.۲ اینچ است. این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin 655 با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ مگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین پشتی آنر ۸ لایت ۱۲ مگاپیکسلی است و در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی همچنین یک اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی دارد. در نهایت باتری به کار گرفته‌شده در آنر‌ ۸ لایت ظرفیتی ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی هوشمند اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که از رابط کاربری انحصاری آنر موسوم به EMUI 5.0 بهره می‌برد.

اطلاعات افشاشده‌ی پیشین، خبر از تجهیز این گوشی به رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی می‌دادند، اما مشخصات اعلامی TENAA خلاف این امر را نشان می‌دهند. 

انتظار می‌رود آنر ۸ لایت با قیمتی کمتر از ۲۹۱ دلار عرضه شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات