شرکت آلفابت به دنبال راهی برای کنترل دیابت است

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آلفابت قصد دارد با همکاری یک شرکت داروسازی فرانسوی، کمپانی جدیدی برای کمک به بیماران دیابتی تأسیس کند. این شرکت به بهبود زندگی افراد دیابتی کمک خواهد کرد.
تبلیغات

آلفابت، کمپانی مادر گوگل، قصد مبارزه با بیماری دیابت دارد. توضیح دقیق اقدامات آلفابت کمی دشوار است؛ اما به‌طور خلاصه، شرکت زیرمجموعه‌ی آلفابت، Verily Life Sciences (نام قبلی این شرکت Google Life Sciences بود)، در حال همکاری با یک شرکت داروسازی فرانسوی به نام سانوفی برای تأسیس یک کمپانی جدید به نام اُوندو است. این شرکت از طریق راه‌حل‌هایی مبتنی بر اطلاعات، به بیماران دیابتی کمک خواهد کرد.

دکتر جاشوا ریف، مدیرعامل آینده‌ی اُوندو، در یک بیانیه اعلام کرد:

کنترل غذای افراد دیابتی، تست سطح گلوکز خون و یافتن مراقبت‌های پزشکی، ازنظر فیزیکی و ذهنی برای افراد دیابتی به یک چالش تبدیل شده و بسیار دشوار است. ما به دنبال یافتن راه‌حل‌هایی هستیم که ضمن حل این مشکلات، به افراد دیابتی اجازه‌ی تمرکز بر زندگی و لذت‌بردن از آن می‌دهد. این ابزارها مشقت زندگی آن‌ها را کاهش خواهد داد.

مدیریت بهتر دارویی و بهبود عادت‌های غذایی و اهداف زندگی، از تلاش‌های اُوندو برای کمک به افراد دیابتی خواهند بود.

دیابت

این سرمایه‌گذاری مشترک در ابتدا بر افراد دیابتی نوع ۲ تمرکز کرده است و راه‌حلی برای کمک به این افراد، به‌منظور تصمیم‌گیری بهتر در مورد سلامت روزانه، از بهبود مدیریت دارویی گرفته تا بهبود عادت‌های غذایی، ارائه خواهد کرد. این شرکت سپس حوزه‌ی تمرکز خود را گسترش خواهد داد؛ به‌طوری که در آینده افراد دیابتی نوع ۱ را نیز در برگیرد.

راه‌حل‌های آینده‌ی اُوندو هم‌اکنون در حال آزمایش در بیمارستان‌های Sutter Health در کالیفرنیای شمالی و Allegheny Health Network در پنسیلوانیای غربی هستند.

قبل از این سرمایه‌گذاریِ آلفابت، گوگل در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده بود که قصد ساخت یک لنز تماسی هوشمند دارد. این شرکت بعدها امتیاز این لنز تماسی را به غول داروسازی سوئیسی، نووارتیس (Novartis)، واگذار کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات