هواوی مدیاپد تی 3 تاییدیه تنا را دریافت کرد

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته است، هواوی درصدد عرضه‌ی تبلت جدیدی به نام مدیاپد تی 3 است که از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.
تبلیغات

تبلت جدیدی از هواوی به نام مدیاپد تی 3 با شماره مدل KOB-L09 توانسته است از سازمان تنای چین تأییدیه دریافت کند. این سازمان محصولاتی را که آماده عرضه شدن در بازار چین هستند، بررسی قرار می‌دهد و در صورت داشتن کیفیت مناسب، اجازه فروش آن‌ها در بازار چین را صادر می‌کند.

طبق لیستی که در سایت تنا قرار گرفته است، محصول جدید هواوی دارای پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز است و از نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

این تبلت که قرار است تحت برند آنر عرضه شود، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مدیاپد تی 3 دارای دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلوی خود است و از ابعاد ۲۱۱.۱ در ۱۲۴.۷ در ۷.۹۵ میلی‌متر بهره می‌برد.

مدیاپد تی 3 دارای ۳۵۰ گرم وزن است و با باتری به ظرفیت ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا روانه بازار می‌شود.

از نظر رنگ‌بندی، مدیا پد تی 3 در رنگ‌های طلایی و خاکستری موجود خواهد بود. انتظار می‌رود هواوی از محصول جدید خود در نمایشگاه MWC 2017  رونمایی کند.

هواوی مدیاپد تی 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات