تصاویر جدیدی از ال‌ جی جی 6 منتشر شد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک هفته مانده به معرفی رسمی پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی، تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که طراحی پنل جلو و عقب آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده، ۲۶ فوریه، ال‌جی از پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود یعنی جی 6، رونمایی می‌کند. این گوشی جدید، جایگزین گوشی ماژولار LG G5 در رده‌ی  پرچم‌داران خواهد بود. اخیرا دو تصویر جدید از پنل جلویی و عقبی این محصول ال‌جی منتشر شده‌ است که طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، این عکس‌ها مربوط به نسخه‌ی نقره‌ای‌رنگ این گوشی هستند. تصاویر منتشرشده، هیچ تناقضی با عکس‌های قبلی ندارند و با خبرهای منتشرشده توسط خود کمپانی ال‌جی نیز همخوانی دارند. بنابراین می‌توان این تصاویر را نشان‌دهنده‌ی طراحی نهایی LG G6 در نظر گرفت.

جی ۶ با مجهز شدن به یک صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۷ اینچی که بخش زیادی از پنل جلویی را اشغال می‌کند، تفاوت زیادی با نسل قبلی دارد؛ البته در پشت گوشی تغییرات زیادی به چشم نمی‌خورد. دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت، مانند آنچه در جی ۵ شاهد بودیم، در این گوشی نیز به چشم می‌خورند. البته خوشبختانه خبری از برآمدگی در طراحی پنل پشتی نیست.

g6

ال‌جی جی ۶ با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد و رابط کاربری جدیدی با نام LG UX 6.0 برای آن در نظر گرفته شده است. همان‌طور که در تصویر مشخص است،  این رابط کاربری با قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد.

پرچم‌دار ال‌جی به آخرین محصول کمپانی کوالکام مجهز نخواهد بود و با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های ویژه‌ای که این گوشی به آن‌ها مجهز خواهد بود، می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب، پورت یو‌اس‌بی نوع C، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. زمان عرضه‌ی این گوشی در ایالات متحده‌ی آمریکا اوایل ماه آوریل خواهد بود.

ال جی جی 6 / LG G6
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات