گوشی شیائومی با نمایشگر ۵ اینچی در رگولاتوری چین رؤیت شد

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات یک گوشی‌ هوشمند جدید با نمایشگر ۵ اینچی از کمپانی شیائومی در رگولاتوری چین (TENAA) رؤیت شد.
تبلیغات

به‌تازگی یک گوشی هوشمند جدید ۵ اینچی از شیائومی موفق به دریافت تأییدیه‌ی رگولاتوری چین شده است. روز گذشته نیز تصاویر رندر جالبی از این محصول در دسترس قرار گرفت.

این گوشی هوشمند کمپانی شیائومی با شناسه‌ی مدل MAE136 شناخته می‌شود و حالا با قرار گرفتن نام این محصول در لیست TENAA، یک سری از مشخصات فنی آن هم فاش شده است. به نظر می‌رسد این محصول از یک باتری با ظرفیت بالا بهره خواهد برد. در واقع بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در رگولاتوری چین، این دستگاه به یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است‌. ابعاد دقیق گوشی مورد بحث ۱۳۹.۲۴ در ۶۹.۹۴ در ۸.۶۵ میلی‌متر است.

با توجه به مشخصاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، احتمال داده می‌شود این محصول، ردمی ۵ باشد. البته بر اساس این اطلاعات، به نظر می‌رسد گوشی یادشده نسبت به ردمی ۴ کمی ارتقاء یافته است. این دستگاه فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم در قسمت پایینی نمایشگر خود است و در بالای بخش پشتی آن یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. دوربین این گوشی‌ در سمت چپ بالای بخش پشتی آن قرار دارد. لبه‌های این گوشی نسبت به ردمی ۴ کمی بیشتر گرد شده است و طراحی نوار آنتن در پشت این‌ محصول جدید به نظر می‌رسد. در لبه‌ی گوشی اسلات سیم‌کارت تعبیه شده است که احتمال دارد جایگاهی برای قرار دادن ۲ سیم‌کارت باشد.

Redmi 5

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته است، این گوشی از شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای پشتیبانی خواهد کرد. اما متأسفانه در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد نوع پردازنده، میزان حافظه رم و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی و دوربین گوشی جدید شیائومی منتشر نشده است. امید می‌رود در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند مورد بحث منتشر شود. در زیر می‌توانید تصویر مشخصات این دستگاه را در لیست‌ ارائه‌شده توسط رگولاتوری چین مشاهده کنید.

Redmi 5

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات