ظرفیت باتری گوشی ال جی جی 6 بیشتر از ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خبر جدیدی در مورد پرچم‌دار بعدی ال‌جی، جی ۶ منتشر شده است که بر اساس آن، ظرفیت باتری این محصول بیشتر از ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، رفته‌رفته اطلاعات بیشتری از گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ منتشر می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، این گوشی‌ روز ۲۶ فوریه (۸ اسفندماه) به‌صورت رسمی در MWC 2017 معرفی خواهد شد.

بر اساس خبر جدیدی که درباره‌ی این گوشی منتشر شده است، باتری ال‌جی جی ۶ ظرفیتی بیشتر از ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. این موضوع توسط یکی از رسانه‌های کره‌ای اعلام شده است. به گزارش این رسانه‌ی کره‌ای، منبع این خبر یکی از مقامات ارشد ال‌جی است. باتری دستگاه مورد بحث هنگام مرور وب می‌تواند تا ۱۲ ساعت به‌طور مداوم شارژدهی داشته باشد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جی ۶ بزرگ‌ترین باتری در بین محصولات سری جی ال‌جی را در دل خود جای داده است.

انتظار می‌رود ظرفیت باتری محصول مورد اشاره بین ۳۲۰۰ تا ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده باشد. البته شاید در زمان معرفی رسمی این گوشی ظرفیت باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا بیشتر اعلام شود. با در نظر گرفتن این موضوع که باتری مورد استفاده در جی ۵ ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، افزایش ظرفیت باتری در گوشی جی ۶ یک خبر بسیار خوشحال‌کننده است. همچنین با توجه به اینکه گفته می‌شود گوشی هوشمند جی ۶ از نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد، استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاتر برای تأمین انرژی مورد نیاز این صفحه‌نمایش منطقی به نظر می‌رسد.

البته باید توجه داشته باشید که به‌احتمال زیاد باتری گوشی‌ ال‌جی جی ۶ قابل تعویض نخواهد بود. این محصول گواهی IP68 دارد و به همین دلیل در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. کمپانی مورد بحث از لوله‌های حرارتی در داخل گوشی استفاده کرده تا بدین طریق حرارت تولیدشده توسط قطعات داخلی دستگاه کاهش یابد. این لوله‌های حرارتی باعث می‌شوند دمای چیپ‌ست پردازشی گوشی جی ۶ بین ۶ تا ۱۰ درصد کاهش داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات