مدیرعامل شیائومی مشخصات فنی می میکس 2 را اعلام کرد

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه شیائومی با معرفی می میکس، نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ حال مدیرعامل این کمپانی مشخصات نسل بعدی گوشی مذکور را ارائه کرده است.
تبلیغات

شیائومی سال ۲۰۱۶ با رونمایی از گوشی‌ هوشمند می میکس، نظر بسیاری از افراد را جلب کرد. این گوشی در چین و همچنین سایر بازارها تحسین بسیاری از منتقدان حوزه‌ی فناوری را برانگیخت. عرضه‌ی چنین گوشی هوشمندی انتظارات در مورد شیائومی را افزایش داد، به‌طوری‌که بسیاری در انتظار نسل بعدی این محصول هستند؛ حال اطلاعات ارائه‌شده توسط مدیرعامل شیائومی نشان از این دارند که این کمپانی چینی در حال کار روی نسل بعدی این گوشی هوشمند است.

لی جون، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در صفحه‌ی وِیبو جزئیاتی از نسل بعدی گوشی هوشمند شیائومی ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی هوشمند می میکس ۲ نام خواهد داشت. لی جون به این نکته اشاره کرده است که فیلیپ استارک، طراح فرانسوی می میکس، طراحی نسل دوم این گوشی هوشمند را بر عهده دارد.

اطلاعات ارائه‌شده توسط لی جون نشان از این دارند که دو طرف در مورد طراحی می میکس ۲ صحبت کرده و به توافقاتی نیز دست‌یافته‌اند. بر اساس سخنان مدیرعامل شیائومی، طرفین در مورد اینکه چه چیزی به‌عنوان می میکس ۲ از نظر ظاهری راهی بازار خواهد شد، به توافق نهایی رسیده‌‌اند. لی جون به این نکته اشاره کرده است که در پنل جلویی، می میکس ۲ فاقد کلید فیزیکی خواهد بود؛ چراکه کل پنل جلویی با نمایشگر پوشیده خواهد شد.

پوشش کل پنل جلویی با استفاده از نمایشگر، ایده‌ای است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شماری از شایعات در رابطه با آیفون ۸ نیز نشان از به‌کارگیری نمایشگری با پوشش کل صفحه‌ی نمایش در این گوشی هوشمند دارند. سان چانگشو، تحلیل‌گری است که مدعی شده نمونه‌های اولیه‌ی آیفون ۸ از وجود یک نمایشگر که بخش بزرگی از پنل جلویی را پوشش داده است، بهره می‌برند. با توجه به نبود کلید فیزیکی Home در پنل جلویی، حاشیه‌ی پایینی حذف خواهد شد و حاشیه‌ی بالایی تنها ۸ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط لی جون، می میکس ۲ در کل فاقد هرگونه کلید فیزیکی خواهد بود.

فیلیپ استارک، طراح می میکس شیائومی در این فاصله با همکاری ژروم الیوه، گوشی بدون نمایشگری طراحی کرده‌‌اند. این گوشی هوشمند ALO نام دارد و از وجود یک دستیار صوتی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد که عادات کاربر را یاد می‌گیرد و متون را از طریق دوربین می‌خواند. با استفاده از این گوشی هوشمند می‌توان برای مثال از طریق دستورات صوتی ایمیل ارسال کرد. این گوشی هوشمند بدنه‌ای آلومینیومی دارد که با یک نوع رزین قابل ترمیم پوشش داده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات