مشخصات نسل بعدی تبلت جداشونده Miix 320 لنوو فاش شد

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات مدل بعدی تبلت‌ جداشونده‌ی لنوو موسوم به میکس ۳۲۰ (Miix 320) فاش شد.
تبلیغات

اکنون دقیقا یک سال از معرفی تبلت Miix 310 لنوو می‌گذرد. این محصول یک تبلت جداشونده‌ی دوکاره است که سیستم‌عامل ویندوز را اجرا می‌کند و در واقع بازار رایانه‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده را هدف قرار داده است. درست همانند سال گذشته، انتظار می‌رود کمپانی لنوو در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل امسال از مدل جدید محصول مورد اشاره با نام میکس ۳۲۰ رونمایی کند. با توجه به شماره‌ی مدل این دستگاه، می‌توان گفت این تبلت مدل بروزرسانی شده‌ی Miix 310 خواهد بود. البته شاید مدل بعدی این تبلت نسبت به نسل کنونی‌ آن تغییرات چشمگیری نداشته باشد.

لنوو چندین محصول با برند Miix تولید کرده است که امکان جدا کردن نمایشگر از صفحه‌کلید در همه‌ی آن‌ها وجود دارد. تبلت Miix 3XX نسبت به دیگر محصولات این سری از نظر طراحی و مشخصات فنی تفاوت‌های بیشتری دارد. این محصول از طراحی و نوع پایه‌‌ی ارائه‌شده در سرفیس مایکروسافت بهره نمی‌برد و از این بابت بیشتر به تبلت ایسوس ترنسفورمر شبیه است. افزون بر این، مشخصات فنی Miix 3XX چندان قابل توجه نیست؛ چراکه این دستگاه در واقع یک تبلت اقتصادی محسوب می‌شود.

اما تبلت میکس ۳۲۰ چند گام به جلو برداشته و یک سری از مشخصات این دستگاه نسبت به نسل قبلی‌اش بهبود یافته است. پردازنده‌ی به کار گرفته‌شده در مدل قبلی این تبلت از نوع اینتل اتم است؛ در حالی که چیپ‌ست در نظر گرفته‌شده برای میکس ۳۲۰ از نوع اینتل X5-Z8350 است که قدرت بیشتری دارد. حافظه‌ی رم این تبلت نیز ۲ یا ۴ گیگابایت خواهد بود. حال امکان تغییر رزولوشن نمایشگر ۱۰.۱ اینچی این محصول از ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نیز وجود دارد. علاوه بر این، تبلت میکس ۳۲۰ به یک پورت یواس‌بی نوع سی مجهز شده است. همان‌طور که می‌دانید، امروزه شرکت‌های مختلف از این پورت در محصولات جدید استفاده می‌کنند. مهم‌ترین تغییر این دستگاه از نظر طراحی، جابجا شدن محل اسپیکرها است که حالا یکی در جلو دستگاه و دیگری در زیر آن تعبیه شده است.

lenovo miix 320

شاید تبلت لنوو میکس ۳۲۰ از نظر مشخصات فنی چندان قابل توجه به نظر نرسد؛ اما قیمت این محصول یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن است. انتظار می‌رود مدل پایه‌ی تبلت مورد بحث با قیمتی در حدود ۳۲۰ دلار به فروش برسد. البته باید اشاره کنیم که قیمت نهایی میکس ۳۲۰ به امکاناتی از جمله پشتیبانی از شبکه‌های LTE بستگی دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات