تیگو 7 چری در ایران؛ قیمت و زمان عرضه مشخص شد

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
تیگو 7 به‌عنوان نسل جدید تیگو 5 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد. برای اطلاع از قیمت و زمان وارد شدن آن به بازار در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

تیگو خانواده‌ی محصولات شاسی‌بلند (شاسی‌بلند) برند خودروسازی چینی، چری (Chery) است که در ابتدای ورود به ایران در کارخانه‌ی مدیران خودرو یا همان MVM به خانواده X تغییر نام داد. اما با حضور محصول دوم این خانواده، نام اصلی محصول یعنی تیگو ۵ حفظ شد و به X55 تغییر نام نداد. حالا محصول جدید چری با نام تیگو 7 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شده است.

تیگو 7 / tiggo 7

تیگو ۷ خودروی شاسی‌بلند چینی است که به‌زودی توسط شرکت مدیران خودرو به ایران می‌آید. این خودروی شاسی‌بلند چینی با استاندارد یورو ۵، سه نسخه با موتورهای متفاوت دارد که دو نسخه‌ی آن به ایران خواهند آمد.

مشخصات فنی مشترک

خودروی تیگو ۷ طول ۴۵۰۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۳۷ میلی‌متر و ارتفاع ۱۶۷۰ میلی‌متر دارد. فاصله‌ی دو محور خودرو از هم ۲۶۷۰ میلی‌متر است.

این خودروی ۵ نفره که موفق به دریافت استاندارد یورو ۵ شده است، باک بنزین ۵۷ لیتر دارد. این خودرو تک دیفرانسیل به شمار می‌رود و این دیفرانسیل در جلوی خودرو تعبیه شده است.

تیگو 7 / tiggo 7

تایر اصلی این خودرو ۱۷ اینچی با رادیال ۶۵ و عرض ۲۲۵ است، اما می‌تواند از لاستیک‌های ۱۸ اینچ با رادیال ۶۵ و ۱۹ اینچ با رادیال ۵۵ نیز استفاده کند.

مشخصات و قیمت تیگو 7 با موتور ۱۵۰۰ توربو شارژ دنده دستی

این نسخه از تیگو ۷ دارای موتوری به حجم ۱۵۰۰ سی‌سی است که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. این نسخه دارای قدرت خروجی ۱۵۸ اسب‌بخار و جعبه‌دنده دستی ۷ سرعته دو کلاچه است. این خودرو در نیمه‌ی اول سال ۹۶ با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان وارد بازار می‌شود.

اصلاحیه

قیمت و زمان ارائه‌ی خودرو توسط مسئولان شرکت مدیران خودرو تکذیب شد و قیمت و زمان ارائه‌ی این محصول به‌صورت رسمی توسط این شرکت ارائه می‌شود.

تیگو 7 / tiggo 7

مشخصات فنی تیگو ۷ با موتور ۲۰۰۰  دنده خودکار

این نسخه از تیگو ۷ دارای موتوری به حجم ۲۰۰۰ سی‌سی است که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. این نسخه از  قدرت خروجی ۱۲۰ اسب‌بخار، جعبه‌دنده خودکار CVT بهره می‌برد. البته این نسخه از تیگو 7 قیمت‌گذاری نشده است اما احتمالا قیمتی پایین‌تر از ۱۲۰ میلیون تومان خواهد داشت.

تیگو 7 / tiggo 7

گالری تصاویر

تیگو 7 / tiggo 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
عکس چری تیگو 7
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات