رنو کولئوس با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
مطالعه 4 دقیقه
نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران قیمت قطعی رنو کولئوس، شاسی بلند زیبای فرانسوی را ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.
تبلیغات

حسینی مدیرعامل نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران که امروز رسما شروع به کار کرد درباره‌ی قیمت رنو کولئوس گفت: «قول داده بودیم کولئوس زیر ۲۰۰ میلیون باشد. امروز اعلام می‌کنم قیمت این خودرو ۱۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با تمام آپشن‌ها است. اگر قیمت رقبای کولئوس را در دنیا بررسی کنید متوجه ویژه بودن این قیمت می‌شوید. ما در قیمت‌گذاری از استانداردهای سازمان حمایت پیروی کردیم. این قیمت‌گذاری هدیه‌ای به مردم عزیز ایران است. این ماشین را می‌توانستیم ۲۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کنیم اما با مذاکره و همکاری رنو موفق شدیم قیمت آن را بومی کنیم.»

رنو کولیوس نمایشگاه چین

حسینی به هزینه‌ی گمرکی نیز اشاره کرد و گفت بخشی از قیمت خودرو تحت کنترل آن‌ها نیست و باعث می‌شود قیمت خودرو افزایش یابد.

وی همچنین در باره‌ی امکان عرضه‌ی دیگر نسخه‌های رنو کولئوس گفت: «اگر بازار استقبال کند ما آپشن‌های پایین‌تر یا تک دیفرانسیل رنو کولئوس را نیز به ایران می‌آوریم.»

ثبت نام این خودرو در روزهای آینده شروع می‌شود و خودرو اوایل اردیبهشت تحویل مشتریان می‌شود. 

رنو کولیوس نمایشگاه چین

مدیرعامل نگین‌خودرو، نماینده رنو در ایران در باره‌ی افزایش قیمت داستر نیز صحبت کرد و گفت: «قیمت داستر را خیلی محسوس افزایش ندادیم چون به منافع مصرف‌کننده واقف هستیم و به آن احترام می‌گذاریم. همین کار در کولئوس انجام خواهد شد.»

حسینی وعده‌ی خدمات پس از فروش بسیار خوب به مشتریان داد و گفت: «تعهد ما در مورد خدمات پس از فروش رتبه‌ی اول است و برای کسب این رتبه اقدام خواهیم کرد.»

حسینی در باره‌ی قیمت رنو کپچر هم صحبت کرد و گفت این خودرو توسط ایران‌خودرو عرضه می‌شود و قیمت آن نیز توسط این کمپانی تعیین می‌شود. 

رنو کولیوس نمایشگاه چین

وی در باره‌ی تلاش‌های رنو برای ساخت خودروهای سازگار با محیط زیست هم صحبت کرد و گفت: «رنو در زیرساخت‌های خودروهای هیبریدی و سبز پیشتاز است و ما بر اساس نظرات مدیریت رنو حرکت خواهیم کرد. ما شریک تجاری رنو هستیم و در حلقه‌ی سیاست‌های رنو در بازار ایران خواهیم ماند. افزایش واردات خودروی رنو به بازار ایران نشان کار موفق نگین خودرو در این زمینه است.»

رنو تا پایان سال ۹۵ حدود ۲۱ درصد بازار خودروهای وارداتی را در اختیار خواهد گرفت. نگین خودرو همچنین قصد دارد دو محصول زیر ۱۰۰ میلیون تومان را در سال ۹۶ عرضه کند. آن‌ها همچنین انتظار دارند در ورود محصولات رنو به بازار کشور شاهد رشد ۲۶۰ درصدی باشند. 

رنو کولیوس نمایشگاه چین

مرتضایی از بخش خدمات پس از فروش نگین خودرو نیز در باره‌ی خدماتی که مشتریان نگین خودرو دریافت خواهند کرد صحبت کرد:

ما ۵۰ نماینده فروش و پس از فروش در سراسر کشور داریم و به فکر امنیت خاطر مشتریانمان هستیم. تا پایان سال ۹۶ امیدواریم بتوانیم ۱۵ نماینده دیگر اضافه کنیم. در حال حاضر ۲۵ خودروی امداد و نگین سرویس داریم. سرویس موتوری هم در خدمات خود تعبیه کردیم تا در ۱۰ دقیقه‌ به محل خدمات رسانی برسیم. در نوروز نیز در شاه‌راه‌های حیاتی این خدمات پس از فروش را به مردم می‌دهیم.

گالری عکس رنو کولئوس:

رنو کولئوس
رنو کولئوس
رنو کولئوس
رنو کولئوس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات