ساینا اتوماتیک صادراتی سایپا در عراق رونمایی شد

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ساینا اتوماتیک صادراتی سایپا با حضور وزیر صنعت و معدن در نمایشگاه خودرو در عراق رونمایی شد.
تبلیغات

مراسم رونمایی از خودرو ساینا اتوماتیک سایپا با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان، مهندس صالح نیا معاون وزیر، دانایی‌فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و همچنین محمد شیاع سودانی وزیر صنعت، سلمان الجمیلی وزیر تجارت کشور عراق در محل غرفه گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد برگزار شد.

خودرو ساینا اتوماتیک محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در عراق است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صادراتی گروه خودروسازی سایپا و با همکاری بخش خصوصی و همچنین وزارت صنعت عراق به‌زودی وارد بازار این کشور خواهد شد.

بر این اساس قرار است تولید خودرو ساینا در کشور عراق همراه با انتقال دانش فنی و تکنولوژی ساخت و تولید خودرو و قطعات این محصول باشد و در این راه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا نیز در دستور مذاکرات و هماهنگی‌های بعدی برای ورود به این کشور خواهند بود.

گروه خودروسازی سایپا با ارائه خودروهای اقتصادی به بازار عراق توانسته است از استقبال قابل توجه خریداران خودرو این کشور بهره‌مند شود و حضور این گروه خودروسازی در نمایشگاه بغداد با استقبال رسانه‌ها و مردم بغداد همراه شد.

در مراسم امروز رونمایی از خودرو ساینا اتوماتیک علاوه بر وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، وزرای صنعت و تجارت عراق نیز حضور داشتند و در جریان آخرین دستاوردهای این نمایشگاه قرار گرفتند.

گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو عراق با همراهی شرکت‌های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، مگاموتور، سایپا یدک، پلاسکوکار، سنان شیمی، سایپا آذین، رادیاتور ایران و با به نمایش گذاشتن محصولات ساینا اتوماتیک، وانت ریچ، وانت 151(کافه تریا)، وانت 151 کانوپی، چانگان CS35، ساینا 131 فول آپشن، تیبا 2، تیبا LPG، تیبا فول آپشن، آریو، قطعات خودرو و توانمندی در ارائه خدمات پس از فروش محصولات، با استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان عراقی همراه شد.

البته مدیرعامل سایپا نیز اعلام کرده بود ساینا اتوماتیک به‌زودی وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات