مدیر عامل پژو: پژو 301 و پژو 208 جدید به ایران خواهند آمد

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
ژان فیلیپه ایمپراتو مدیرعامل پژو، با بیان عرضه‌ی پژو 2008 قبل از نوروز ۹۶، اعلام کرد که پژو 301 و پژو 208 نیز به ایران خواهند آمد.
تبلیغات

ژان فیلیپه ایمپراتو مدیرعامل پژو لحظاتی پیش طی سخنرانی در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اعلام کرد: «پژو یک شریک تاریخی و مورد اعتماد ایرانی‌ها است که برای حدود ۴۰ سال با ایران خودرو همکاری کرده است. در این سال‌ها پژو ۴۰۵، ۵۰۴، ۲۰۶ و ۲۰۷ جزو زندگی روزمره ایرانیان بوده است.»

وی افزود: «سال گذشته در همین همایش، همکاری جدید برای تولید و ارائه خدمات به مشتریان ایرانی را اعلام کردیم. سال گذشته همکاری مشترک ایران خودرو و پژو با نام ایکاپ شکل گرفت و بعد از ۸ ماه محصول جدیدی از آخرین نسل خودروهای پژو آماده تولید شد. پژو ۲۰۰۸ که به‌تازگی در اروپا ارائه شده است و با کمتر از یک سال فاصله آن را در ایران نیز ارائه می‌کنیم. پژو ۲۰۰۸ قبل از نوروز در ایران ارائه می‌شود و باید از ایران خودرو برای فراهم کردن امکان تولید پیشرفته تشکر کرد.»

وی با اعلام عرضه‌ی پژو 208 و پژو 301 جدید در ایران، بیان کرد: «خودروهای پژو ۳۰۱ جدید و پژ‌و ۲۰۸ جدید نیز در ایران ارائه می‌شوند. پژو ۲۰۰۸ می‌تواند فناوری‌های جدید پژو را در ایران به خوبی معرفی کند و لذت استفاده از آن را برای مشتریان در بر خواهد داشت. تجربه مشتریان از فروش آغاز می‌شود و ادامه‌ی آن خدمات با کیفیت خوب پس از فروش خواهد بود که ایران خودرو این کیفیت بالای خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه خواهد داد.»

البته وی با اطلاع از چالش پیش‌ روی خدمات پس از فروش در ایران افزود: «امیدوارم چالش خدمات پس از فروش پژو در ایران را به راحتی پشت سر بگذاریم و بتوانیم بهترین باشیم.»

ایمپراتو در ادامه افزود: «پژو در مسابقات رالی پاریس داکار نه‌تنها قهرمان شد بلکه توانست نشان دهد چقدر مقاوم و با کیفیت است. ما از ایکاپ می‌خواهیم همین ویژگی‌ها را برای ارائه خدمات به مشتریان ایرانی داشته باشد.»

پژو 208:

پژو 208

پژو 301:

پژو 301
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات