مدیرعامل همراه اول: قطعی‌‌ های تماس تلفن همراه در حد مجاز است

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیرعامل همراه اول با اشاره به صفر نشدن قطعی‌های تماس تلفن همراه، این میزان را در حد مجاز و کمتر از یک درصد اعلام کرد.
تبلیغات

وحید صدوقی در مورد اظهار نظر رئیس سازمان حمایت مبنی بر اینکه در قطعی‌های موبایل احتمال می‌رود اپراتورهای تلفن همراه تقلب کرده باشند، گفت: «میزان قطع شدن تماس‌های مشترکان تلفن همراه به صفر نرسیده است. این میزان بر اساس پروانه‌ی ارائه‌شده توسط رگولاتوری می‌تواند تا یک درصد باشد.»

صدوقی ادامه داد: «بر اساس حد مجاز یک درصدی و با توجه به اینکه میزان قطعی‌های تماس همراه اول که کمتر از نیم درصد است، باید گفت که قطعی‌های تماس تلفن همراه قابل قبول بوده و این قطعی‌ها غیر مجاز به‌حساب نمی‌آید.»

مدیرعامل همراه اول تأکید کرد: «باید توجه داشت که در ماه‌های پیش شبکه‌ی همراه اول بیشترین میزان توسعه را داشته و در ماه گذشته نیز بیش از هزار سایت جدید در تهران نصب شده است. البته در برخی مناطق تهران به تعویض آنتن پرداختیم که این فعالیت می‌تواند تبعات این‌چنینی طی نصب در شبکه ایجاد کند.»

مدیرعامل همراه اول در مورد بهبود شبکه همراه اول توضیح داد:‌ «در ماه‌های پیش ۵ هزار سایت راه‌اندازی کردیم که قطعا این موضوع می‌تواند در بهبود کیفیت شبکه بسیار تأثیر داشته باشد. البته ما به این کار بسنده نکرده و تا پایان سال بهبود شبکه و راه‌اندازی سایت‌های جدید را راه‌اندازی می‌کنیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات