با ویژگی های ساعت های هوشمند جدید ال جی آشنا شوید

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
ساعت اسپرت ال جی و ساعت استایل این شرکت، تلاش دارند تا آزادی و زیبایی را برای کاربران متصل به اینترنت امروزی به ارمغان بیاورند.
تبلیغات

شرکت‌های ال‌جی و گوگل به‌صورت رسمی اولین ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید Wear 2.0 را رونمایی کردند. ساعت ورزشی ال‌جی و ساعت Style ال‌جی عرضه جهانی خود را از امروز، ۲۲ بهمن در آمریکا آغاز خواهند کرد و در همین ماه در بازارهای کلیدی اروپا، آسیا، گوگل استور و خرده‌فروشی‌های منتخب در دسترس مردم قرار خواهند گرفت.

ساعت ورزشی و ساعت Style ال‌جی که به‌عنوان ساعت‌های نسل بعد، از پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 بهره می‌برند، اولین ساعت‌هایی‌ هستند که از سیستم‌عامل Wear 2.0 استفاده می‌کنند. هردوی این ساعت‌ها دارای دستیار صوتی گوگل هستند و به‌علاوه ساعت ورزشی ال‌جی از قابلیت Android Pay (کیف پول مجازی گوگل) به‌وسیله فناوری NFC بهره می‌برد. همچنین این دو ساعت رابط کاربری بهبودیافته‌ای در اختیار کاربر می‌گذارند که پیام‌دهی را آسان‌تر می‌کند و با قابلیت Google Fit امکانات ورزشی پیشرفته‌ای در اختیارشان می‌گذارد.

اولین ساعتی که از اندروید Wear 2.0 استفاده می‌کند

ال جی واچ استایل

سیستم‌عامل اندروید Wear 2.0 دستیار گوگل را به مچ دستتان خواهد آورد. کاربران می‌توانند با نگه‌داشتن دکمه خاموش‌/روشن یا گفتن جمله Ok Google به یک پیام جواب دهند و یا زمان یک یادآوری را تنظیم کنند. با قابلیت Google Fit، کاربران می‌توانند با دنبال کردن فعالیت‌ها، تمرینات سخت و مدیریت آن‌ها به هدف خود برای بدن ایده‌آل برسند. کاربران همچنین می‌توانند نرم‌افزارهای محبوبشان را از طریق ساعت مستقیما از Google Play Store دانلود کنند.

ساعت‌های ورزشی و Style ال‌جی با صفحه نمایشی دایره شکل، به کلید چرخان برای کاربری و پیمایش هرچه راحت‌تر مجهز شده‌اند. کاربران می‌توانند برای خواندن پیام‌ها کلید را با انگشت بچرخانند یا صفحه برنامه‌ها را بالا پایین کنند و اعلان‌ها را ببینند. تصویرهای پس‌زمینه صفحه ساعت با ۸ حالت مختلف قابل شخصی‌سازی هستند تا کاربران بتوانند اطلاعات مهم را با یک نگاه ببینند. سیستم‌عامل اندروید Wear 2.0  تجربه پیام‌رسانی در این ساعت‌های هوشمند را بهتر می‌کند. کاربران می‌توانند با دست‌ خود بنویسند یا روی کیبورد ضربه بزنند تا به پیامی پاسخ بدهند یا پاسخی را که توسط Smart Reply پیشنهاد می‌شود، انتخاب کنند. این ویژگی از فناوری دستگاه یادگیرنده گوگل بهره می‌برد.

ساعت ورزشی ال‌جی؛  نهایت توانمندی با استقلال کامل

ال جی واچ اسپورت

ساعت ورزشی ال‌جی گجتی مستقل است و برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند از سبک زندگی ورزشی و پویا لذت ببرند. ساعت ورزشی ال‌جی اولین ساعت هوشمن اندروید Wear است که از اسنپدارگون Wear 2100 بهره می‌برد و مجهز به اتصال 4G LTE  و مجموعه‌‌ای از امکانات مستقل است که شما را از گوشی همراه بی‌نیاز می‌کند. این ساعت بدون نیاز به گوشی همراه برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کند و از GPS داخلی برخوردار است. قابلیت مفیدی که برای دوندگان و ورزشکاران بسیار مفید است. با پشتیبانی از  Android Pay، کاربران می‌توانند تنها با قرار دادن مچ خود روی دستگاه الکترونیک، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این دستگاه نمایشگر دایره‌ای و روشن P-OLED  به اندازه ۱٫۳۸ اینچ دارد. به علاوه  بدنه آن از استیل ضدزنگ با درجه L316 ساخته شده و شیشه آن از نوع Gorilla Glass 3 است. بند ساعت از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک بادوام بالا و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. این ساعت هوشمند رتبه IP68 نیز برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب دارد. ساعت ورزشی ال‌جی حسگر PPG دارد که با دقت ضربان قلب کاربرش را در هنگام استراحت و ورزش کنترل می‌کند.

ساعت ال‌جی Style ، کوچک، باریک و شیک

ال جی واچ استایل

ساعت Style ال‌جی یک گجت جانبی کوچک، باریک و شیک است و برای کسانی طراحی شده است که به دنبال طراحی زیبا در عین کاربردی بودن می‌گردند. ساعت جدید Style ال‌جی راحتی فوق‌العاده‌ای را در یک طراحی جذاب و سه رنگ چشمگیر ارائه می‌دهد: نقره‌ای، تیتانیوم و مسی. بند و قفل این ساعت قابل تعویض است و کاربران می‌توانند ساعت هوشمندشان را با لباس و حس‌وحالشان یکدست کنند. بدنه این ساعت با ضخامت ۱۰٫۷۹ میلی‌متری آن قدر باریک است که زیر هر آستینی به راحتی قرار گرفته و با گواهی IP67، کاربران می‌توانند با آسایش خیال زیر باران قدم بزنند.

آقای Juno Cho، رئیس و مدیرعامل بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: «شرکت ال‌جی و همکاران ما در گوگل توانسته‌اند تعداد بی‌شماری فناوری‌های نوآورانه را در دو ساعت ورزشی و Style ال‌جی قرار دهند. این دو ساعت پویا، فناوری‌های فوق پیشرفته و به روزی را برای شخصی‌سازی، توانمندی، آزادی و راحتی مخاطبان مهیا می‌کنند و تمام سلایق آنها را پوشش می‌دهند.»

ال جی واچ استایل

اقای David Singleton، مدیر ارشد مهندسی اندروید شرکت گوگل می‌گوید: «تمرکز اندروید Wear 2.0 بر روی هرچه بهتر و سریعتر کردن تجربه کاربری است. این امر شامل پس‌زمینه‌های مختلف ساعت برای نمایش زیبای اطلاعات و پیام‌رسانی سریع و روان است. به علاوه ویژگی‌های جدید تناسب اندام به شما کمک می‌کند روند ورزش خود را دنبال کرده و با موسیقی همیشه با انگیزه بمانید. ما از همکاری نزدیک با ال‌جی برای ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزاری کاملا یکپارچه بسیار لذت بردیم. کاری که بوسیله استفاده از از تمام توانایی‌های جدید اندروید Wear 2.0 در این ساعت‌های پرچم‌دار ممکن شد.»

ساعت‌های هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) که در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود از ۲۷ فوریه تا ۲ مارس به نمایش درخواهند آمد.

متنی که در بالا خواندید توسط دفتر ال‌جی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات