آیفون‌های سال ۲۰۱۸ با ظرفیت باتری بیشتری عرضه خواهند شد

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدید KGI درباره‌ی مدل‌های سال آینده‌ی آیفون، به افزایش ظرفیت باتری این دستگاه‌ها اشاره می‌کند.
تبلیغات

مینگ چی کو از مؤسسه KGI، امروز جدیدترین یادداشت‌ خود را منتشر کرد که در آن به تغییرات آیفون‌های سال آینده اشاره می‌کند. برطبق یادداشت کو، هر دو مدل اولد ۶.۵ و ۵.۸ اینچی آیفون، به‌ لطف بهبود در باتری L شکل، شارژدهی بیشتری به کاربران ارائه خواهند کرد.

اکنون آیفون ۱۰ از باتری‌های L شکل استفاده می‌کند؛ اما به باور مینگ چی کو، باتری‌های آیفون‌های سال آینده‌ با بهبودها و اصلاحات فراوانی مواجه خواهند شد که به‌دلیل افزایش اندازه‌ی باتری، شارژدهی بالاتری ارائه می‌کنند. او انتظار دارد که شاهد حضور این باتری‌ها در دو مدل ۶.۵ و ۵.۸ اینچی باشیم.

KGI پیش‌بینی می‌کند که آیفون ۵.۸ اینچی سال آینده می‌تواند ظرفیت باتری بین ۲۹۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت داشته باشد. در حال حاضر، آیفون ۱۰ از باتری‌ با ظرفیت ۲۷۱۶ میلی‌آمپر بهره‌ می‌برد؛ بنابراین آیفون‌های سال آینده با افزایش ۱۰ درصدی در ظرفیت باتری روبه‌رو خواهند شد.

همواره یکی از انتقادهای رایج کاربران آیفون به این دستگاه، مربوط به ظرفیت کم باتری نسبت به رقبای اندرویدی بوده است. درحالی‌که اپل هر ساله با عرضه‌ی آیفون‌های جدید، ویژگی‌های جدیدی را رونمایی می‌کند؛ اما عمر باتری تقریبا در بین پرچم‌داران سال‌های گذشته این شرکت یکسان بوده است. در وهله‌ی اول، افزایش ۱۰ درصدی عمر باتری چندان چشمگیر و قابل‌توجه نیست؛ اما با بهینه‌سازی‌های درست، می‌توان افزایش شارژدهی ۱ تا ۲ ساعته را انتظار داشت.

علاوه بر دو مدل بالا، به‌ نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها مدل سومی نیز برای گوشی‌های سال آینده‌ی خود در نظر گرفته‌اند. برطبق گزارشات، این دستگاه از صفحه‌نمایشی ۶.۱ اینچی از نوع LCD بهره می‌برد؛ همچنین شکل باتری این آیفون برای کاهش قیمت نهایی مصرف‌کننده، به‌صورت مستطیلی در نظر گرفته شده است. به دلیل افزایش اندازه صفحه‌نمایش، انتظار می‌رود که این دستگاه نیز با افزایش ظرفیت باتری همراه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات