کانسومر ریپورتز آیفون 10 را در جایگاه پایین‌تری از گلکسی اس 8 قرار داد

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدید کانسومر ریپورتز آیفون ۱۰ را در رده‌بندی گوشی‌‌های هوشمند پایین‌تر از پرچم‌دار کهکشانی سامسونگ قرار داده است.
تبلیغات

در آخرین رده‌بندی گوشی‌‌ها از نظر کانسومر ریپورتز، آیفون ۱۰ جایگاه چندان خوبی به دست نیاورده است. در آخرین گزارش این مجله، آیفون ۱۰ در بین ۱۰ گوشی برتر قرار گرفته؛ اما امتیاز کسب‌شده توسط آن کمتر از گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ پلاس است. کانسومر ریپورتز آیفون ۱۰ را گوشی توانمندی می‌داند؛ با این وجود در این گزارش از موجود بودن برخی از ویژگی‌های آن در گوشی‌های ارزان‌تر سخن به میان آمده است؛ البته گزارش به برتری‌های آیفون ۱۰ در برخی بخش‌‌ها نیز اشاره می‌کند.

کانسومر ریپورتز دوربین آیفون ۱۰ را نقطه‌ی قوت بزرگ آن در رقابت با پرچم‌داران اندروید می‌داند؛ هر دو لنز استفاده‌شده در دوربین این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره می‌برند. همچنین قابلیت فیس‌ آی‌دی تجربه‌ای منحصربه‌فرد در هویت‌سنجی در اختیار کاربر قرار می‌دهد که از نظر کانسومر ریپوتز یکی از نکات مثبت آیفون ۱۰ محسوب می‌شود. نمایشگر اولد آیفون ۱۰ با روشنایی بالا و رنگ‌های شاداب خود امتیاز بالایی از کانسومر ریپورتز دریافت کرده است. از نظر این مجله طراحی تمام صفحه‌ی آیفون ۱۰ مقاومت این دستگاه را کاهش داده و یکی از اصلی‌ترین دلایل جایگاه پایین‌تر IPhone X نسبت به آیفون‌های امسال اپل، بحث مقاومت است. نتایج آیفون ۱۰ در این بخش تقریبا با گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مشابه است.

آیفون ۱۰ در بخش باتری و تست شخص‌سازی‌شده‌ی کانسومر ریپورتز برای سنجش شارژدهی، ضعیف‌تر از برادر ۵.۵ اینچی خود و پرچم‌داران امسال سامسونگ عمل کرده است. در این تست که به کمک یک انگشت روباتیک برنامه‌ریزی شده صورت می‌گیرد، آیفون ۱۰ زمان ۱۹.۵ ساعت را ثبت کرد. این عدد ۳۰ دقیقه بیشتر از آیفون ۸ است؛ اما هنوز با نتیجه‌ی ۲۱ ساعتی آیفون ۸ پلاس و ۲۶ ساعتی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس فاصله دارد. کانسومر ریپورتز با وجود تمجید از طراحی آیفون ۱۰، این نکته را بیان می‌کند که گلکسی‌ اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و نوت ۸ بسیاری از ویژگی‌های آیفون ۱۰ را در کنار باتری بهتر و با قیمت کمتری به کاربر ارائه می‌دهند. کانسومر ریپورتز آیفون ۸ پلاس را به واسطه‌ی شارژدهی بهتر و قیمت کمتر گزینه‌ی بهتری نسبت به آیفون ۱۰ می‌داند.

نظر شما در مورد گزارش Consumer Reports چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات