گلکسی اس 9 احتمالا در نمایشگاه CES معرفی نمی‌شود

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر احتمال داده می‌شد که سامسونگ از گلکسی اس ۹ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کند؛ ولی حالا اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است این گوشی در نمایشگاه مذکور معرفی نشود.
تبلیغات

ماه گذشته، برای اولین بار شایعاتی در مورد مشخصات گلکسی اس ۹ منتشر شد و زمان معرفی این گوشی و نسخه‌ی پلاس آن ماه آینده در نمایشگاه CES 2018 عنوان شد. دلیل این تعجیل در معرفی، پس گرفتن سهم بازار از اپل و گوشی آیفون ۱۰ ذکر شده بود.

اما، اظهار‌ نظر جدیدی از سوی سخنگوی سامسونگ در مصاحبه با وب‌سایت The Korea Herald صورت گرفته است که رونمایی از گوشی‌های نامبرده را در تاریخ مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. به گفته‌ی وی احتمال معرفی اس ۹ در CES ضعیف است. این طرز بیان، گونه‌ی زبانی غیر معمولی است که نشان از تردید سامسونگ در رونمایی از محصولات یادشده در نمایشگاه CES می‌دهد. این موضوع از این جهت عجیب به نظر می‌رسد که تنها چند هفته تا نمایشگاه یادشده زمان باقی است.

بر اساس اخباری که تا‌کنون منتشر شده است، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نسخه‌های به‌روزشده‌ی گلکسی اس ۸ هستند که از جدیدترین پردازنده‌ی شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ که به‌تازگی معرفی شد و صفحه‌نمایش اینفینیتی بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات