استارتاپ لوناتو: تست ۵ عینک در منزل قبل از خرید

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد موقع خرید اینترنتی کالاها، اطلاع از جزئیات منحصربه‌فرد کالای مورد نظر است.
تبلیغات

در نظر بگیرید اگر این محصول کمی نیاز به اطلاعات تخصصی داشته باشد و برای زیبایی، محافظت یا بهبود عملکرد مهمترین عضو بدن انسان یعنی چشم مورد استفاده قرار بگیرد، حساسیت بیشتری درباره‌ی آن وجود دارد. مسئله دیگر این است که با وجود تمام نکات مثبت فروشگاه‌های اینترنتی، خرید محصولات پوشیدنی‌ها ریسک بزرگی به حساب می‌آید؛ مخصوصاً اگر این محصول یک عینک باشد. از کجا باید مطمئن شوید که این عینک به چشم‌های شما می‌آید؟

هدف استارتاپ لوناتو دقیقاً حل همین مشکل بوده است.

لوناتو می‌خواهد یک فروشگاه عینک و لنز بی‌نظیر باشد

لوناتو یکی از استارتاپ‌های چرخۀ سوم شتاب‌دهنده آواتک است که از سال ۹۴ کارش را به‌عنوان نخستین فروشگاه اینترنتی عینک و لنز در ایران آغاز کرده است.

این استارتاپ قصد دارد مشکلات و بازار غیر شفاف موجود در صنعت عینک و لنز ایران را بهبود ببخشد و یک تجربه لذت‌بخش از خرید را برای مشتریان این محصولات بسازد.

با هم نگاهی به وب‌سایت لوناتو می‌اندازیم

در وب‌سایت لوناتو می‌توانید تمام آنچه برای مراقبت از چشمان شما لازم است بیابید. دسته‌بندی‌های فروشگاه آنلاین ما شامل عینک آفتابی، عینک طبی، عدسی، لنز چشم و لوازم جانبی است. خبر خوب این است که ما محصولات اورجینال تمام برندهای مطرح دنیا را به شما ارائه می‌دهیم.

تمام محصولات لوناتو دارای توضیحات مفصل، تخصصی و مفید هستند تا شما بتوانید تصمیم درستی هنگام خرید اینترنتی بگیرید. ما حتی به شما می‌گوییم که هر کدام از عینک‌ها و لنزهای ما برای چه صورت‌هایی مناسب است.

فروشگاه عینک و لنز لوناتو چه ویژگی‌های متمایزی دارد؟

اطلاعات دقیق و تخصصی، تنوع بالای برندها، سرعت بالای ارسال سفارشات، پشتیبانی مناسب و ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه، همه از ویژگی‌های خوب فروشگاه اینترنتی لوناتو محسوب می‌شوند. اما به اعتقاد خود ما، بهترین ویژگی لوناتو چیز دیگری است؛

سرویس تست عینک در منزل لوناتو

هنگام خرید آنلاین عینک، شما با یک مسئله بزرگ روبه‌رو هستید: ممکن است عینکی بخرید که واقعاً با فرم صورت شما همخوانی نداشته باشد، آنوقت چه باید کرد؟

برای حل این مسئله، تصمیم گرفتیم سرویس رایگان تست عینک در منزل را راه‌اندازی کنیم. بنابراین شما می‌توانید ۵ مدل عینک را (چه آفتابی و چه طبی) برای تست انتخاب کنید. آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید، روی صورت خود امتحان کنید، هزینه عینکی را که دوست دارید پرداخت کنید و باقی عینک‌ها را به ما بازگردانید.

حتی اگر هیچ کدام از عینک‌ها را دوست نداشتید، می‌توانید تمام آن‌ها را برگشت بزنید و هیچ هزینه‌ای هم بابت این خدمات پرداخت نکنید. بله! درست مثل یک فروشگاه واقعی، تست عینک کاملاً رایگان است.

 انتخاب راحت یک عینک یا لنز بی‌نظیر

به کمک این سرویس تست در منزل و همینطور توضیحات تخصصی محصولات، شما به‌راحتی می‌توانید عینک‌هایی را که مناسبتان هستند پیدا کنید؛ بدون اینکه به فروشگاه‌های مختلف بروید و وقتتان را ساعت‌ها پای گشتن بگذارید.

پس اگر خواهان خرید عینک یا لنز هستید، یا حتی اگر دوست دارید با لوناتو بیشتر آشنا شوید، بد نیست سری به سایت ما بزنید.

صفحه خرید عینک آفتابی:  https://goo.gl/NAxHTG

صفحه خرید عینک طبی: https://goo.gl/NeLYDM

صفحه خرید لنز: https://lunato.net/contact-lenses/

 سیلواستار: خرید زیورآلات با تست ۵ محصول در منزل

اگر شما یک خانم هستید و به زیورآلات علاقه خاصی دارید یا قصد دارید برای یک خانم هدیه بخرید، بازدید از وب‌سایت سیلواستار حتماً برای شما جذاب خواهد بود. سیلواستار برندی است که مجموعه لوناتو در زمینه زیورآلات راه‌اندازی کرده و به شما همان امکان جذاب تست ۵ محصول در منزل را (در کنار تمام ویژگی‌های خوب دیگر لوناتو) ارائه می‌دهد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات