اپل فناوری ساخت مدار آیفون 10 را در مک بوک و اپل واچ ۲۰۱۸ استفاده خواهد کرد

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مینگ چی کو، تحلیل‌گر نام‌آشنای مؤسسه‌ی KGI در گزارش جدید خود اعلام کرد که اپل از فناوری ساخت مدار آیفون ۱۰ در اپل واچ و مک‌بوک‌های ۲۰۱۸ استفاده می‌کند.
تبلیغات

مینگ چی کو، تحلیل‌گر شناخته‌‌شده‌ی مؤسسه‌ی KGI، آخرین گزارش خود را در رابطه با فعالیت‌ها و سیاست‌های آینده‌ی اپل منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط کو، اپل در سال آینده‌ی میلادی از همان فناوری ساخت مدار الکتریکی که در آیفون ۱۰ مورد استفاده قرار گرفته، برای اپل واچ و مک‌بوک‌هایی که سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهند شد، استفاده خواهد کرد.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که اپل در حال حاضر در آیفون ۱۰ و آیفون ۸ از فناوری مدار منعطف بهره می‌برد که در واقع بوردهایی هستند که با استفاده از پلیمر کریستال مایع توسعه یافته‌اند. هر دو گوشی از این فناوری در بوردهای مورد نیاز برای طراحی آنتن بهره برده‌اند و اپل در آیفون ۱۰ این فناوری را در بوردهای ماژول دوربین TrueDepth نیز به‌ کار برده است. از قابلیت‌های مدارهای LCP-FPCB باید به سرعت بالا و تأخیر پایین در انتقال اطلاعات اشاره کرد.

کو اعلام کرده که اپل در حال حاضر مشغول همکاری با کمپانی Career است تا از این فناوری در سری مک‌بوک‌های جدید استفاده کند. استفاده از این فناوری این قابلیت را در اختیار اپل قرار خواهد داد تا با وجود فضای بیشتر در داخل مک‌بوک‌، بتواند USB 3.2 و ورودی/خروجی‌های بیشتری را در مک‌بوک خود مورد استفاده قرار دهد.

در مورد اپل واچ نیز کوپرتینویی‌ها در نظر دارند با استفاده از مدارهای آنتن LCP تولیدشده توسط Career برای ارتباط LTE، ساعت هوشمند خود را با تغییراتی راهی بازار کنند. از جمله‌ی قابلیت‌های مدارهای LCP FPCB باید به مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و حرارت و همچنین فرکانس پایدار در ارسال و دریافت اطلاعات اشاره کرد.

کو به این نکته اشاره کرده اسب که استفاده از فناوری جدید باعث خواهد شد اپل در مقایسه با رقبایش یک سال جلوتر حرکت کند و برتری داشته باشد؛ چراکه فرایند تولید بورد مبتنی بر LCP FPCB بسیار چالش‌برانگیز است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات