واکنش وزیر ارتباطات به مشکلات مربوط به مخابرات

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات اعلام کرد که مشکلات مربوط به واگذاری شرکت مخابرات ایران از جمله موضوع ودایع ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی مشترکان تلفن همراه پیگیری می‌شود.
تبلیغات

محمدجواد آذری جهرمی درباره‌ی پیگیری ودایع مشترکان تلفن همراه اعلام کرد که از ابتدای آغاز به کار، سوالات و مراجعات زیادی در خصوص مجموعه‌ی مخابرات ایران داشته‌ام.

وی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: 

موضوع ودایع اخذ شده از تلفن‌های همراه به ارزش حدود سه هزار و پانصد میلیارد تومان، موضوع واگذاری داکت‌ها و سیم مسی، موضوع انحصار مخابرات در پورت‌های به اصطلاح فیبرنوری، موضوع نابرابری در معیشت نیروهای شرکتی در مخابرات، موضوع مشکلات کارگزاران روستایی، موضوع عدم پوشش مناسب جاده‌ای، موضوع عدم توسعه‌ی شبکه‌ی ثابت در شهرهای مهم کشور و تشکیل صف‌های انتظار برای دریافت خط ثابت و بسیاری دیگر از جمله این موضوعات است.

وزیر ارتباطات در ادامه آورده است:

واگذاری غیر دقیق مخابرات در سال‌های گذشته، این امکان را که اکنون دولت تمامی این مشکلات را حل کند از بین برده است و نیاز به حل برخی از مسائل با بهره‌گیری از ظرفیت قوه‌ی مقننه و نیز برخی از موضوعات در تعامل دولت با سهامداران عمده یعنی بنیاد تعاون سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

جهرمی اعلام کرد که در حداکثر توان خود پیگیر حل این مشکلات خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات