کوالکام ۱۱ عضو پیشنهادی برودکام برای هیئت مدیره خود را رد کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برودکام که به‌ دنبال خرید و سلطه بر کوالکام است به همراه سیلور لیک پارتنرز، ۱۱ نفر برای انتخابات اعضای هیئت مدیره کوالکام پیشنهاد کردند که کوالکام آن‌ها را نپذیرفت.
تبلیغات

در نشست سالانه‌ی ۲۰۱۸ سهامداران کوالکام، کمپانی‌های برودکام و سیلور لیک پارتنرز (Silver Lake Partners) یازده نامزد پیشنهادی خود به‌عنوان اعضای هیئت مدیره را به کوالکام معرفی کردند که با بررسی نامزدها، تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند.

ظاهرا کوالکام به دلیل اینکه نامزدهای پیشنهادی ذاتا با سیاست‌های کمپانی سازگار نیستند و باعث افزایش مهارت یا توانایی هیئت مدیره نمی‌شوند، این تصمیم را رد کرده است. بنابراین ۱۱ عضو فعلی هیئت مدیره برای انتخاب مجدد نامزد می‌شوند تا وظایف خود را ادامه دهند.

اعضای فعلی هیئت مدیره،‌ باربارا ت. الکساندر، جفری و. هندرسون، توماس و. هورتون، پاول ای. جیکوب، ان م .لیورمور، هریش مانوانی، مارک د. مکلافلین، استیو مولنکوپف، کلارک ت. راندت جونیور، فرانسیسکو روس و آنتونی ژ. وینسیکورا هستند.

کوالکام مدعی است تمام اعضای فعلی هیئت مدیره دانش و درک بهتری از صنعت نیمه‌هادی و تمام پروژه‌های مختلف کمپانی دارند؛ با این وجود، برودکام و سیلور لیک پارتنرز همچنان در حال رایزی با سهامداران هستند و از آن‌ها درخواست می‌کنند ۱۱ نامزد را انتخاب کنند.

برودکام اوایل ماه نوامبر با پیشنهاد خرید به سراغ کوالکام رفت و درحالی‌که در ابتدا این پیشنهاد رد شد، مدتی بعد گزارشی منتشر شد که بر اساس آن اگر برودکام مبلغ بیش‌تری پیشنهاد کند، معامله همچنان قابل انجام است. از ۲۰ نوامبر خبر جدیدی در این مورد منتشر نشد؛ ولی این مخالفت با نامزدهای برودکام قطعا به بهبود رابطه این دو غول تجاری کمکی نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات