یک راهکار مدرن برای تعمیر گوشی‌های هوشمند؛ تکیز وارد ایران شد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تکیز پلتفرمی آنلاین برای تعمیر سریع تلفن‌های هوشمند است که درکمترین زمان، در محل مورد نظر کاربران حاضر می‌شود و خدمات خود را تا یک سال ضمانت می‌کند.
تبلیغات

قبل از آشنایی با تکیز، بیایید به چند پرسش پاسخ دهیم.

تا به حال موبایل خود را برای تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مختلف سطح شهر برده‌اید؟ تا به حال برایتان پیش آمده‌ است که پس از چند روز و البته پرداخت هزینه بابت تعویض قطعات مختلف، گوشی خود را با همان مشکل قبلی تحویل بگیرید؟

با چه معیاری تکنسین مطمئن را برای تعمیر گوشی خود انتخاب می‌کنید؟ آیا تعمیرگاه تلفن همراه معتبری را می‌شناسید؟ آیا پس از تعمیر، برای عدم بازگشت دوباره مشکل، ضمانتی به شما می‌دهند؟

وقتی این سوال‌ها را از کاربران پرشمار تلفن‌های هوشمند می‌پرسیم معمولا با پاسخ‌های منفی روبه‌رو می‌شویم.

شاید برای شما و دوستانتان هم بارها پیش آمده که تنها به علت یک اختلال کوچک و ساده پس از صرف هزینه بسیار، از تعمیر گوشی خود ناامید شوید و آن را تعویض کنید.

تکیز (Techys) پلتفرم آنلاینی برای تعمیر تلفن همراه، با سابقه‌ای درخشان در خاورمیانه است که از  آبان‌ماه گذشته فعالیت خود را در ایران و در اولین مرحله، در تهران آغاز کرده است.

این وبسایت امکانی را فراهم ساخته‌ تا کاربران تلفن‌های همراه هوشمند به راحتی به تکنسین متخصص و قابل اعتماد دسترسی پیدا کنند.

تکیز

  تعمیر مطمئن‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر موبایل

تکیز طی یک فرآیند ساده و در کمترین زمان ممکن شما را به یک تعمیرکار حرفه‌ای مورد تایید خود می‌رساند:

  • در قدم اول وارد وبسایت تکیز می‌شوید و یک فرم کوتاه را برای اطلاع از مشکل کلی تلفن همراه خود تکمیل می‌کنید و پس از ۳۰ دقیقه یک پیام دریافت خواهید کرد.
  • سپس تکنسینی با گواهینامه بین‌المللی، به محلی که مشخص کرده‌اید فرستاده شده و تلفن همراه شما را تعمیر و در صورت نیاز، قطعه‌ دچار اختلال را با قطعه‌ی اورجینال و مورد تایید تکیز تعویض می‌کند.
  • در کمتر از یک ساعت مشکل تلفن همراه شما برطرف خواهد شد و تنها در صورت تعمیر کامل، بابت آن هزینه پرداخت می‌کنید؛ این در حالی است که تکیز ضمانت می‌دهد تا یک سال گوشی شما دچار این مشکل نشود.

با توجه به حساسیت تعمیر نسل جدید تلفن‌های هوشمند، تکیز تمرکز خود را روی گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ قرار داده تا کاربران راهی سریع و مطمئن برای تعمیر دستگاه‌های خود در اختیار داشته ‌باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات