آیفون 5 اس اپل در بین اشیاء موزه‌ اسکار قرار خواهد گرفت

یک‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آیفون ۵ اس علاوه بر تأثیری که بر دنیای گوشی‌های هوشمند داشت، بر دنیای سینما هم تأثیرگذار بود و قرار است در موزه اسکار به نمایش دربیاید.
تبلیغات

آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) در حال ساخت یک موزه است و یک آیفون ۵ اس اپل هم در میان اشیاء مرتبط با فیلم‌ها، قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند به‌ سبب مهارت‌ بازیگری در این موزه به‌ نمایش درنمی‌آید! در واقع کارگردانی به نام شین بیکر چند سال قبل از دوربین عقب آن استفاده کرد تا فیلم Tangerine را فیلم‌برداری کند. این موضوع در جشنواره‌‌ی سان‌دنس هیاهوی زیادی به پا کرد و فیلم در مجموع هفت برابر هزینه تولید، فروش داشت.

آیفون ۵ اس اپل در کنار یادبودهای برخی از معروف‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند مثل جادوگر اُز و بیگانه، قرار خواهد گرفت. این ساختمان با مساحت ۲۷۸۷۰ متر مربع، به‌قدری فضا دارد که به بازدیدکنندگان اجازه بدهد تعداد بسیار زیادی از اشیائی که بعد از استفاده در فیلم‌ها باقی مانده‌اند ببینند.

آکادمی ویدئویی منتشر کرد تا تصمیم بیکر مبنی بر بخشیدن آیفون ۵ اسی که برای فیلم‌برداری Tangerine از آن استفاده شده بود به سازمان را اعلام کند. بیکر برای ادیت فیلم از برنامه‌‌ی Filmic Pro استفاده کرد که فقط ۸ دلار هزینه داشت. ویدئویی که در پایین مشاهده می‌کنید، بیکر را نشان می‌دهد که درمورد تجهیزاتی که از آن‌ها در فیلم استفاده کرد توضیح می‌دهد و به محلی که یکی از مهم‌ترین صحنه‌های فیلم در آن اتفاق افتاد، می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات