خانه را به باشگاه اختصاصی خود تبدیل کنید

یک‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برای ورزش نکردن بهانه‌های زیادی از جمله نداشتن وقت، مشغله‌ی کاری، دور بودن از باشگاه و ... وجود دارد.
تبلیغات

اگر به هر دلیلی دوست ندارید یا نمی‌توانید به باشگاه بروید؛ با خواندن این مطلب تجهیزاتی که برای ورزش در خانه به آنها نیازمند هستید را خواهید شناخت.

می‌توانید تجهیزات ورزشی مورد نیازتان را با قیمت مناسبی از سایت دیوار تهیه کنید. ما در دو دسته‌ی هوازی و بدنسازی تجهیزات مورد نیاز را به شما معرفی خواهیم کرد.

تجهیزات ورزشی مورد نیاز برای تمرینات هوازی:

تردمیل:

 این وسیله امکان دویدن در فضای بسته را برای شما مهیا می‌کند. تردمیل یکی از پرکاربردترین و بهترین تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن است. هنگام خرید تردمیل دقت کنید که مصرف برق بالایی نداشته باشد.

اسپینینگ (دوچرخه ثابت):

پدال زدن روی دوچرخه‌های داخل سالن یکی از ورزش‌های هوازی است که علاوه بر ماهیچه‌های پا و ران، ماهیچه‌های شکم را نیز درگیر می‌کند.

اسکی فضایی یا الپتیکال:

الپتیکال مانند تردمیل دوییدن و راه رفتن را بازسازی می‌کند. متخصصان ورزشی معتقدند که الپتیکال بیشتر از تردمیل برای تناسب اندام و آمادگی جسمانی مفید است. همچنین در الپتیکال پا به زمین برخورد نمی‌کند و نیرویی به زمین وارد نمی‌شود و به این ترتیب مفاصل در امان هستند.

جیم بال یا توپ پیلاتس:

این توپ که از پی‌وی‌سی ساخته شده است به شما امکان اجرای طیف وسیعی از حرکات ورزشی را می‌دهد. تمرین با توپ پیلاتس باعث تقویت عضلات درونی که دسترسی به آنها مشکل است می‌شود.

استپ ورزشی:

استپ عمدتا در ورزش ایروبیک استفاده می‌شود. سطح استپ نباید لیز باشد و ارتفاع آن نیز متناسب با شدت تمرین انتخاب شود.

طناب:

طناب زدن از دیگر ورزش‌های هوازی است. طول طناب باید متناسب با قد شما و وزن آن نیز سنگین نباشد.

حلقه‌ی هولاهوپ یا حلقه‌ی لاغری:

این حلقه برای چربی سوزی در ناحیه‌ی شکم، کمر و پهلو کاربرد دارد. چرخش هولاهوپ به دور کمر یکی از ارزانترین و دردسترس‌ترین ورزش‌ها برای لاغری است.

تجهیزات ورزشی مورد نیاز برای تمرینات  بدنسازی:

کش ورزشی:‌

کش‌های ورزشی مانند دمبل و هالتر حجیم و سنگین نیستند. شما می‌توانید آنها را همه جا ببرید و حتی در سفر نیز از آنها استفاده کنید. با استفاده از این کش‌ها می‌توانید حرکت‌های جلوبازو ایستاده، پرس سینه خوابیده، زیر بغل ایستاده، اسکوات دست از جلو، پشت بازو دست جمع، سرشانه ایستاده، لانگز دست جمع، پشت بازو تک دست، بلند کردن پا از پهلو، کشش باسن در حالت ایستاده، پا از پهلو ایستاده و ... را انجام دهید.

میز پرس خانگی:

میز پرس ابزار ورزشی است که به فضا نیاز دارد. پس قبل از خرید باید به فکر فضایی برای نگهداری آن نیز باشید. نکته‌ی دیگر در خرید میز پرس تناسب آن با هالتر‌هایی است که برای آن می‌خرید. میزهای پرس معمولا چند کاره هستند و قیمت آنها متناسب با کارایی آنها متغیر است. میزهای پرس چندکاره قابلیت لازم برای انجام تمرینات پرس سینه، بالا سینه، زیر سینه، پارلل، شکم، جلوپا، پشت پا و... را دارند.

دمبل، وزنه و هالتر

دمبل‌ها معمولا به صورت جفتی به فروش می‌رسند و قیمت وابسته به وزن و جنس آنها است. دمبل‌های سبک برا چربی سوزی و دمبل‌های سنگین برای عضله سازی استفاده می‌شوند.

وزنه‌ و هالتر

هالتر در تمریناتی مانند ددلیف، اسکات و ... کاربرد دارد. هالتر به شما امکان تعویض وزنه‌ها برای تمرین‌های مختلف را می‌دهد.

برای مشاهده‌ی قیمت و خرید تجهیزات ورزشی به سایت دیوار مراجعه کنید. همچنین اگر قصد فروش تجهیزات ورزشی خود را دارید اقدام  به  ثبت‌نام در دیوار و ثبت آگهی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات