سامسونگ گلکسی ایکس، گوشی هوشمند تاشو نیست

شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است رسانه‌ها درباره‌ی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-G888NO گمانه‌زنی می‌کنند؛ اما آخرین اطلاعات به‌دست‌آمده چیز دیگری درباره‌ی این شماره‌ی مدل نشان می‌دهد.
تبلیغات

 سامسونگ قطعا سال آینده گوشی هوشمند تاشو عرضه خواهد کرد؛ اما ظاهرا این شرکت قصد ندارد این گوشی را در همه‌ی بازارهای جهان عرضه کند. گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به گلکسی ایکس (Galaxy X) که در آینده‌ی نزدیک قرار است رونمایی شود، پیش‌تر در وب‌سایت پشتیبانی شرکت سامسونگ با نام SM-G888NO رؤیت شده بود؛ یا حداقل این‌گونه تصور می‌شد که این مدل احتمالا مربوط به گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ است.

اما اعلام شده است که شماره‌ی محصول SM-G888NO بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که قبلا صورت گرفته بود، مربوط به گوشی گلکسی ایکس نیست؛ بلکه یک گوشی محکم و بادوام برای کاربران حرفه‌ای است. سامسونگ چندروز پیش در جریان یک نشست خبری از اهمیت بالای نسل پنجم اینترنت همراه برای قطار و متروی هوشمند گفت که قرار است ارتباطات با سرعت بالا را در کره‌ی جنوبی ممکن کند.

در این نشست خبری، غول فناوری کره‌ای تأیید کرد که یکی از دستگاه‌هایی که از فناوری جدید ارتباطی نسل بعد LTE-R پشتیبانی می‌کند، گوشی بادوام سامسونگ SM-G888NO است.

جزئیات بیشتری در مورد SM-G888NO وجود ندارد؛ اما چیزی که در حال حاضر می‌دانیم و اهمیت کمی نیز دارد، این است که SM-G888NO یک گوشی هوشمند بادوام برای کاربران حرفه‌ای و خاص است نه یک گوشی هوشمند تاشو. همچنین بر اساس اطلاعات موجود، در حال حاضر این محصول تنها در کره‌ی جنوبی در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات